levlex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hodesettprodusenten Jawbone med original salgskampanje. Les mer Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tja, lønner seg og lønner seg. Boten er vel noe stivere enn de 20$ man sparer på dette. Dessuten kan det hende man kjøper noe man normalt ikke ville ha kjøpt på grunn av dette. Sleipt - I like it Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Skal ha meg headset nå straks når jeg får min nye telefon. Er det noen som vet hvor man kan få tak i jawbone i Norge? Endret 7. august 2008 av vargaz Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Verden blir stadig rarere. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Var jo ingen sak å dekryptere denne enkle algoritmen. Gå til siden, bruk ticket number: 4565789545621LOATHSOME3 Og få 20$ rabatt på et merkelig headset Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hvordan gjorde du den utregningen loathsome? Bare random eller fikk du faktiskt til noe? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Smart, hodetelefoner som filtrere vekk alt fra ambulanser til påkjørte fotgjengere. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dette er jo ikke noe nytt. Når GTA kom, så fikk man rabatt om man viste frem en fartsbot. Kampanjen ble stoppet though. Den oppfordret til kriminelle handlinger eller noe i den gata. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Var jo ingen sak å dekryptere denne enkle algoritmen. Gå til siden, bruk ticket number: 4565789545621LOATHSOME3 Og få 20$ rabatt på et merkelig headset Hehe. Ser ut til at du bare trenger et nummer etterfulgt av minst to bokstaver, og så et nummer til slutt. 123TE1 funker f.eks. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Saken heter Jawbone. Er det kanskje det jeg leste i illustrert vitenskap for leenge siden, at vibrasjonen i kjevebeinet registreres istedenfor vibrasjonene til lydbølgene i luften? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Smart, hodetelefoner som filtrere vekk alt fra ambulanser til påkjørte fotgjengere. Selvsagt, jeg har liten interesse av å høre bakgrunnslydene til personen jeg snakker med. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Smart, hodetelefoner som filtrere vekk alt fra ambulanser til påkjørte fotgjengere. Selvsagt, jeg har liten interesse av å høre bakgrunnslydene til personen jeg snakker med. Tror nok Pusur missforstod litt. Du som bruker av headsettet får ikke filtrert bort noe lyd, er den du snakker med som får filtrert bort all lyden du som bruker headsettet har rundt deg Men genial kampanje egentlig, for man blir jo ikke oppfordret til å bryte loven, men heller det å få "hjelp" til å unngå å bryte loven igjen. For man betaler jo mer for boten enn rabatten er, så hjelper liteå bryte loven for å dra nytte av dette tilbudet Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tror nok Pusur missforstod litt. Du som bruker av headsettet får ikke filtrert bort noe lyd, er den du snakker med som får filtrert bort all lyden du som bruker headsettet har rundt deg Aha. Da ser på det som hakket nyttigere, ja. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Genial kampanje. Selv hvis den blir stoppet, kommer de nok til å håve inn penger på all den PR'en de får. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kan jo ikke bli stoppet, den oppfordrer jo ikke til å bryte loven. Er en prevantiv kampanje for å få folk til å slutte å bryte loven, ved å gi dem billige Jawbones. Men nå er det jo amerikanere det er snakk om, finnes vel de som er dumme nok til å bli tatt for å snakke i mobil kun for å få benyttet seg av tilbudet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 200bucks for a fine? Whatevah, now I can has mah 20$ off on a headset! Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tar jeg ikke helt feil, er boten her i California $50 om man blir tatt for å snakke i telefonen uten handsfree når man kjører. Dette gjelder første gang man blir tatt, senere koster det langt mer. Sikkert derfor de markedsfører seg mot bilførere som har blitt tatt. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tar jeg ikke helt feil, er boten her i California $50 om man blir tatt for å snakke i telefonen uten handsfree når man kjører. Dette gjelder første gang man blir tatt, senere koster det langt mer. Sikkert derfor de markedsfører seg mot bilførere som har blitt tatt. Da hadde det smarteste vært å fått med staten på dette, og latt dem spytte inn de 30 dollarne ekstra, slik at man fikk hele boten i rabatt. Men om man dermed blir tatt for 2. gang så kunne boten eventuelt tredobles eller noe slikt. Men, dette måtte jo da kun gjelde for de som ble stoppet 1. gang i den perioden som kampanen varer. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 De to modellene rabatten fungerer på er Goldy Lips og Blah Blah Black. Kult navn! Blah blaaah.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg