96robert Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) By her eller på PM. Jeg bytter han Kun vis jeg synes budet er bra nok. Bare by! Hilsen Robert Endret 7. august 2008 av 96robert Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Skjelbred i diamant.. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Skjelbred i diamant.. Du leder, men det er ikke bra nok til jeg godtar det. Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ok.. Byr Andreasson i diamant Kjetil Wæhler i gull Mohammed Abdellaoe i gull Steinar Pedersen i gull Allan K Jepsen i gull Ståle Stensaas i gull Alle de mot Tore Reginiussen i diamant???? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ok.. Byr Andreasson i diamant Kjetil Wæhler i gull Mohammed Abdellaoe i gull Steinar Pedersen i gull Allan K Jepsen i gull Ståle Stensaas i gull Alle de mot Tore Reginiussen i diamant???? ikke gjør det robert... andreasson spiller IKKE fast.. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Ok.. Byr Andreasson i diamant Kjetil Wæhler i gull Mohammed Abdellaoe i gull Steinar Pedersen i gull Allan K Jepsen i gull Ståle Stensaas i gull Alle de mot Tore Reginiussen i diamant???? ikke gjør det robert... andreasson spiller IKKE fast.. Jeg har Kjetil Wæhler i gull, uansett gidder jeg ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg