runsyv Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Tok et bilde av datteren min på Stellebordet i går, hva syns Dere om bildet? Endret 7. august 2008 av runsyv Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Caption: Det der er ikke talkumpulv... Hva skal man si, det er en søt unge, med ett skremt uttrykk... jeg er redd dette bildet er kult for deg fordi det er ditt barn og situasjonen eller ansikts uttrykket funket for deg. Man kritiserer bare ikke folk sine unger Hva utstyr bruker du til dette bildet? -------------------------------- PS: Endre titelen til "BK: Et lite baby bilde" BK for bildekritikk (det er for å holde orden), jeg er ikke administrator men du får nok forespørsell fra en av dem om du ikke gjør det. Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Caption: Det der er ikke talkumpulv... Hva skal man si, det er en søt unge, med ett skremt uttrykk... jeg er redd dette bildet er kult for deg fordi det er ditt barn og situasjonen eller ansikts uttrykket funket for deg. Man kritiserer bare ikke folk sine unger Hva utstyr bruker du til dette bildet? -------------------------------- PS: Endre titelen til "BK: Et lite baby bilde" BK for bildekritikk (det er for å holde orden), jeg er ikke administrator men du får nok forespørsell fra en av dem om du ikke gjør det. he he Brukte canon 400 med Kit linsen, og litt leking i Lightroom etterpå Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Man skal tidlig softes for god glamour-modell å bli? Morsomt med skremt jente med full glamour-PP, da. Slikt underholder iallefall meg, så får andre bedømme om jeg er merkverdig eller rar. Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg ser ikke helt hvorfor du har softet huden, men meg om det. Bildet er vel helt greit, men ikke så veldig interessant for noen utenom familien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå