tommentmn Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Instrumentaler jeg selv har lagd. www.alpha1.moo.no www.alpha2.moo.no Feedback mottas med takk Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Virker fresht det her. Skal ta en ordentlig lytt en annen gang når jeg har ordentlige høyttalere, men jeg har ikke noe å sette fingeren på nå. Fortsett sånn ihvertfall! Hva bruker du for å lage beats? Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Takker for feedback ;] Jeg bruker fruity loops 6.0.0.1 XXL Producer Edition. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Emohiphop? Hehe. Jeg så på Myspace-sida di nå. Mye ordentlig chill beats der. "Beaten" var kul, men notene på violenen var litt offkey til tider? Digga LADIDAAA, kul sampling. Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 takktakk ang. "beaten" så er violinen et sample, så kan desverre ikke endre emo/hiphop fordi musikken kan til tide virke litt dyster, emorap er forresten også en "sjanger" så og si. "Emo rap (also known as emo hip-hop [1] and hipster hop [2]) is a term typically used to describe hip hop music with a melancholic, depressive, sorrowful or sad tone to it" Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jøss, dette høres skikkelig bra ut. Du burde finne noen til å rappe syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå