Gå til innhold

Kan jeg kjøre crysis?


Anbefalte innlegg

Jeg får ny pc den 22 august , kan denne pcen kjøre crysis? Her er oppsettet :

 

 

Prosessor : Intel® Processor Q6600 Quad Core™ (2.40GHz, 1066Mhz FSB, 8MB cache) (firekjernes)

Minne : 3072 MB 800MHz tokanals DDR2 SDRAM [2 x 1024 / 2 x 512]

Harddisk : 500 GB (7200 rpm) seriell ATA/100-harddisk med 16 MB DataBurst™-buffer

Grafikkort : SINGLE 512MB NVIDIA GeForce 9800GT Card

 

 

Daten er en XPS 420 Dell

 

 

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

ikke snakk om, kanskje på low med ekstrem hakking.

 

 

ja dette er ironi, seff kan du spille med alt på maks til en hyggelig fps. det var i grunn et fryktelig dumt spørsmål og jeg var dum nok til å svare. det finnes også en egen crysis del her på forumet!

 

Lenke til kommentar
ikke snakk om, kanskje på low med ekstrem hakking.

 

 

ja dette er ironi, seff kan du spille med alt på maks til en hyggelig fps. det var i grunn et fryktelig dumt spørsmål og jeg var dum nok til å svare. det finnes også en egen crysis del her på forumet!

 

Da er det forskjellige definisjoner ute å går. Ikke sjans overhodet noensinne at han får kjørt Crysis på maks.

 

Har testet Crysis på maks med 2x GeForce 280GTX kort i SLI samt 8Gb minne og en Q6600 klokket til 3.0Ghz på 1920x1200 og fikk 35 fps.

Klart dette er høy oppløsning men uansett så er det ingen hardware tilgjengelig idag som kjører spillet tilfredstillende nok som er 60fps ++++.

Spillet er dårlig optimalisert.

 

Har du ikke 60fps + så klarer du ikke å kjøre spillet etter min definisjon ihvertfall. Klart jeg får til å gjennomføre Crysis og spille normalt med mitt 8800 Ultra kort f.eks men på maks med 16x AA og høy oppløsning så går det som sirup.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
ok :p min data er den beste i verden :p

 

har aldri vært glad i deg, og dette hjelper ikke.. forbanna spammer..

 

og gratz med ny pc (tråd starter altså.. ikke bf gamer her) og den kommer til å klare crysis på high uten problemer mener nå jeg (har dårligere pce og klarer crysis på high)

Endret av Martyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...