Nervetattoo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Billøp blir aldri det samme. Se videoen Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nok en trailer som fortalte bort i mot all handlingen i filmen. I alle fall de "store" punktene. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Minner meg om Car Wars-tegneserien som dukket opp tidlig på nittitallet Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 I starten av traileren virket den jo fet nok, men da jeg hørte setninger som "the rules are simple, there are no rules" og "win and get your freedom, or die trying" så ble jeg direkte kvalm. Tyrese Gibson hjelper desverre lite på rollelisten, er jo selvskreven "too cool for skool" (2F2F anynone??) Jason Statham har jeg veldig sansen for, og Joan Allen har gjort det virkelig bra i Bourne-filmene. Kan bli bra, men virker som en typisk 6,5/10 film fra min siden. Like forøvrig fargepaletten godt. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Synes den ser helt grusom ut. Virker mer som 3/10 eller 2/10. Null tro fra min side. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Typisk pizza film, men skal sees pga bilene, og fordi jeg liker og finne tekniske feil, fant allerede en i traileren. "30mm machineguns for offense" De løpa hadde ikke taklet ammunisjonen, så derfor ville 13mm vært bedre, men fortsatt for stort for en bil av den typen til og ha med seg i den farten og fortsatt kjøre med den uten av river seg selv pga rekyl. Kort versjon: Skal sees uansett karakter Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 tror jeg allerede har sett det som er verdt å se i denne filmen. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Denne må sees faktisk, filmatisering av samme prinsipp som gode gamle Death Rally tilbake på 90 tallet! Klassiskt spill og nå en film basert på samme konsept. Pluss at vi får se kanonen til A10'n i aksjon på en bil er ikke dårlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ikke en BRA film, men jeg kommer nok til å finne den underholdene. Håper ikke Stættærn skuffer like mye i denne som i en viss annen film med Jet Li. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Death Rally Men denne filmen har jeg ikke noen tro på. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Denne må sees faktisk, filmatisering av samme prinsipp som gode gamle Death Rally tilbake på 90 tallet! Klassiskt spill og nå en film basert på samme konsept. Castinga er nok litt på viddene. En blond Mickey Rourke og en smule omskrivning i manuset hadde nok gjort dette til en god Death Rally film edit: Men, deilig med nok en film i Statham-samlinga Endret 11. august 2008 av Mixel Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) våpenet er 30 kaliber, Ikke 30mm. 30mm skyter kuler på størrelse med en liten cola flaske og er ofte radioaktiv, 30 kaliber er bare en liten rifle runde, så det er enorm forskjell. Endret 11. august 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Grimfred Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Minner meg om Car Wars-tegneserien som dukket opp tidlig på nittitallet Hva med Death Race 2000? Nesten som at jeg ser noen likhetstrekk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Upretensiøs actionfilm med biler, skytevåpen og usannsynlig fine damer med Jason Statham i hovedrollen? I love it. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Må sees pga Jason! Men ellers virka den alt for klisjè aktig. (Kommer faen meg ikke på navnet, men er kinesiske studenter som blir plassert på en øy, og må drepe for å overleve. Finnes en 2èr og) Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Heter hvertfall Battle Royale på engelsk. Ble lagd en amerikansk versjon med the rock og sånn også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg