Howard Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 CeBIT: Flere rariteter fra CeBIT Dette er fortsettelsen på billedserien vi begynte her. Vi presenterer nå flere produkter fra CeBIT som vi ikke har hatt mulighet til å skrive hele artikler om, men som likevel kan være spennende å få med seg. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Liker de her billedseriene deres. Dere har vel ikke sett en slik på CeBIT? Kunne tenkt meg en av de med en Athlon 64 i. Keep up the good work! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Liker de her billedseriene deres. Dere har vel ikke sett en slik på CeBIT? Kunne tenkt meg en av de med en Athlon 64 i. Keep up the good work! jeg også, det som er verdt å nevne med de nye Barebone MEGA pcene til MSI er at jeg kun ser en 80mm vifte bak, ingen bråkete 40mm vifte (til strømforsyning) slik som på shuttle, i tillegg er det mp3 avspilling og radio via bios !! som kan kjøre når man er i power off-mode for en feit bildeserie med barebones og tyskertøser anbefaller jeg denne tråden på det sterkeste: http://www.barebones.de/phpBB2/viewtopic.php?t=227 Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Kunne tenkt meg et gjennomsiktig kabinett og putte i noen planter... Jeg er en miljø vennlig mann :smile: LÅV AND PIS Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvem er det som produserer disse hovedkortene som blir nevnt på side 2? (Side2) Pressesenteret midt på messeområdet på CeBIT er verdt et lite bilde i seg selv. Ganske imponerende arkitektur (og ikke minst internettforbindelse). Og hastigheten var? Ecthelion. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Liker de her billedseriene deres. Dere har vel ikke sett en slik på CeBIT? Kunne tenkt meg en av de med en Athlon 64 i. Keep up the good work! Har noen bilder av de systemene der også. Vurderer å skrive en egen artikkel om MSI-standen, men det er så utrolig mye å gjøre nå, vi får se om det blir tid Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Liker de her billedseriene deres. Dere har vel ikke sett en slik på CeBIT? Kunne tenkt meg en av de med en Athlon 64 i. Keep up the good work! jeg også, det som er verdt å nevne med de nye Barebone MEGA pcene til MSI er at jeg kun ser en 80mm vifte bak, ingen bråkete 40mm vifte (til strømforsyning) slik som på shuttle, i tillegg er det mp3 avspilling og radio via bios !! som kan kjøre når man er i power off-mode for en feit bildeserie med barebones og tyskertøser anbefaller jeg denne tråden på det sterkeste:http://www.barebones.de/phpBB2/viewtopic.php?t=227 Ahh, den shuttle pc'n med innebygged radio var jo rå.. snakk om den perfekte stue/anlegg pc! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Liker de her billedseriene deres. Dere har vel ikke sett en slik på CeBIT? Kunne tenkt meg en av de med en Athlon 64 i. Keep up the good work! Har noen bilder av de systemene der også. Vurderer å skrive en egen artikkel om MSI-standen, men det er så utrolig mye å gjøre nå, vi får se om det blir tid Jeg venter i spenning og forventer en artikkel i nær fremtid Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvem er det som produserer disse hovedkortene som blir nevnt på side 2? (Side2) Pressesenteret midt på messeområdet på CeBIT er verdt et lite bilde i seg selv. Ganske imponerende arkitektur (og ikke minst internettforbindelse). Og hastigheten var? Ecthelion. ser ut som en socket fcpga , så p3 1.4ghz er vel maks da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 ser ut som en socket fcpga , så p3 1.4ghz er vel maks da Jeg mente da internett-hastigheten da Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 ser ut som en socket fcpga , så p3 1.4ghz er vel maks da Jeg mente da internett-hastigheten da Tror vi målte den til 4 Mbit eller noe slik til ITAvisen... Men det var da mot utenlandslinje, og vi var da 1 av flere hundre på nettverket Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Snasne bilder... Hadde ikke sagt noe imot å få en av de gjenomsiktige kabinettene og døtta inn no drit bra stash. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 ser ut som en socket fcpga , så p3 1.4ghz er vel maks da Jeg mente da internett-hastigheten da hihi.. trøtt på jobben *lese, ikke skumlese* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå