theDurkan Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Evisu kan brukes på feil måte og riktig måte. Grunnen til at Evise ser vanvittig jallah ut er fordi det er mye hip hop ungdoms om kjøper fake ass, sværeEvisu-bukser og har dem langt under rumpa. Folk med littmer urban klesstil som bruker Evisu (strikk rundt anklene) og ikke sagger for mye, ja da kan Evisu ofte se ganke bra ut faktisk. Så lenge det ikke er de modellene med de svære, selvlysende M-ene bakpå. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (strikk rundt anklene) da kan Evisu ofte se ganke bra ut faktisk Ja, for strikk ser jo bra ut. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Evisu har mye fett viss man bare ser bort fra det værste.. Don`t hate on things you dont know Den der var faktisk ikke så verst Første Evisu-buksen jeg har sett uten den M'en eller noe annet lignende Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (strikk rundt anklene) da kan Evisu ofte se ganke bra ut faktisk Ja, for strikk ser jo bra ut. Ja, likte det ikke i starten selv, men folk har begynt å skjønne hvilke kombinasjoner (ikke altfor baggy/trange) klær, samt at skovalget har blitt bedre siden Evisu begytne å bli populært. Nå vet ikke hvor gamle Evisu-haterne er her, men det er nå da ett ungdomsfenomen som er godt absorbert av ungdommen selv. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Evisu har mye fett viss man bare ser bort fra det værste.. Don`t hate on things you dont know Var ikke spesielt fan av den der heller. Selvom det uten tvil er det beste jeg har sett fra Evisu. Lenke til kommentar
Norwegian-Wood Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er ikke denne "M"-en egentlig en snudd "E"? It makes no sense? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Den M'en er en måke, slik jeg har skjønt. Ellers så foreslår jeg at man heller kjøper slimme bukser i stedet for å bruke strikk, eller bare bukser som passer. Strikk rundt buksene er bare et tåpelig fenomen vi ser kun her nord, og det ser ikke ut Og nei, du får ikke ny bukse hvis den mister farge. De er laget av rådenim, og det er "meningen" at de skal fade. Lenke til kommentar
Norwegian-Wood Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Litt of topic: Hvor får amn egntlig tak i slimme bukser? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tror dere dere er alene om det fryktinngytende fenomenet stikk rundt ankelen? Å nei, vi har det her i sør også. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg tenkte generelt her i Norge. Jeg har hvert fall ikke sett det i utlandet. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har sett flere med det i Sverige og Danmark. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvor får amn egntlig tak i slimme bukser? Der det selges bukser, stort sett. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Alle evisu-jeansene jeg har sett er grusomme. Lyser wannabegangster lang vei! (den homme postet var jo ikke så halvgæren, though..) (strikk rundt anklene) da kan Evisu ofte se ganke bra ut faktisk Ja, for strikk ser jo bra ut. Første jeg tenkte også.. Fæle, fæle greier! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Meste jeg har sett av Evisu er stygt, men som med omtrent alle merker finnes det en hvit sau blant alle de svarte. Buksen Homme postet er et godt eksempel på dette, selv om den ikke er perfekt, så er den veldig mye bedre enn det jeg har sett av Evisu. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Alle evisu-jeansene jeg har sett er grusomme. Lyser wannabegangster lang vei! (den homme postet var jo ikke så halvgæren, though..) (strikk rundt anklene) da kan Evisu ofte se ganke bra ut faktisk Ja, for strikk ser jo bra ut. Første jeg tenkte også.. Fæle, fæle greier! Men nå er det jo ingen på denne delen av forumet som liker noe som er i nærheten av mainstream da...så kommer jo ikke akuratt på som et sjokk Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Synst buksa OP posta var dritrå. Obvious masse sånne bærter her som skal ha litt mere "voksne" klær..jaja. Endret 20. desember 2008 av Zerrier Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Dem har jo vært kreative med navnet hvertfall. Levis -Evisu Endret 20. desember 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå