Qookers Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Hva syns dere om evisu-bukser? Jeg har akkurat kjøpt en, men det blir kanskje litt "wangtsah" å gå rundt i den når jeg ikke er spess gangster? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Go gammeldags fjortis wangstah ja. Synes de er rimelig ufyselige og blir som Fubu, Paco, South Pole, Fila var for 7- 8 år siden. (Hiphop er kult og klesstilen likeså, bare så det er nevnt.) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Evisu har flere fete jeans, desverre har jeg ikke funnet noen av disse i Norge, her er alle modellene fulle av shit og ser helt forjevli ut. Lenke til kommentar
Qookers Skrevet 7. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Evisu har flere fete jeans, desverre har jeg ikke funnet noen av disse i Norge, her er alle modellene fulle av shit og ser helt forjevli ut. Hva slags shit? Hva er liksom forskjellen på de i Norge og de du får i utlandet? (Min egen kjøpte jeg i utlandet) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Enkelt og greit modellene, utvalget i Norge er såpass dårlig at de ikke selger de nøytale og stilige jeansene, kun de som er ment for 14-15år gamle gangstere.. Lenke til kommentar
Qookers Skrevet 7. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Enkelt og greit modellene, utvalget i Norge er såpass dårlig at de ikke selger de nøytale og stilige jeansene, kun de som er ment for 14-15år gamle gangstere.. Ja, skjønner hva du mener Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Syntes ikke det ser spesielt pent ut, så endel folk som brukte det i statene... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 De var ikke noe særlig, er jeg redd. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 De er overpriset og stygge! Lenke til kommentar
Norwegian-Wood Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Hva syns dere om evisu-bukser? Jeg har akkurat kjøpt en, men det blir kanskje litt "wangtsah" å gå rundt i den når jeg ikke er spess gangster? Litt ille å gå med Mac Donalds-logo printet på bakenden? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Hva syns dere om evisu-bukser? Jeg har akkurat kjøpt en, men det blir kanskje litt "wangtsah" å gå rundt i den når jeg ikke er spess gangster? Litt ille å gå med Mac Donalds-logo printet på bakenden? Komikern Synes buksene er helt greie men er så mye jalla banglha folk som går med fake, så har blitt et hva kan jeg si...pakkismerke? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Evisu er stygt. Hvis du skal kjøre den stilen kjøp Kaporal eller Ed Hardy kanskje Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Evisu er stygt, særlig de med sånn M på hele baksiden, men også sånne andre med masse crap på (Sånn som jeg postet bilde av i "Stil du ikke liker"-tråden for eksempel) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Buksen på bildet var ihvertfall ekstremt harry. Lenke til kommentar
Norwegian-Wood Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, men altså, jeg var i berlin nylig og der har de faktisk "m" på "uniformbuksa på Mac Donalds! Men jeg klarer bare ikke å respektere folk som går med Evisu, for meg blir det som å fåre en samtale med en nynazist, siden jeg tar total avstand fra alt det medfører. Det er kun fjortiser som bruker det her i Norge. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Evisu-buksene har en passform som best kan sammenlignes med en overbrukt joggebukse fra din Nord-Koreanske og overvektige venn Jim-Dong. Med andre ord: heller utilfredsstillende for folk flest. Lenke til kommentar
floww Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 syns de kan være ganske funky hvis de er brukt riktig Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 De er helt sinnsykt stygge. Forbinder de med den klassiske pakistaner-stilen, som dessverre har smittet over på mange andre. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Evisu har mye fett viss man bare ser bort fra det værste.. Don`t hate on things you dont know Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan er egentlig kvaliteten på evisu bukser? Har hørt noe om at man får ny hvis fargen forsvinner/fader? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå