Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett funker ikke plutselig,vista som er synderen?

Anbefalte innlegg

Hei..har hatt min pc i flere måneder nå og internettet har funket helt fint med min ruter..men for noen dager siden så ville ikke datamskinen koble seg til nettverket og jeg får opp en rute som det står to valg i diagnotiser problemet, og koble til ett nettverk..eller noe sånt.. Samtidig skal jeg restarte maskinen på grunn av oppdatering i avg dette skjer på samme tid som datamaskinen ikke vil koble til nettverket. Så ser jeg at nettverket er plutselig blitt usikkert uten at jeg eller noen andre i familien har redigert nettverks instillingene..HAr jeg gjort noe feil? er det en samenheng mellom avg og internettet ,eller har vista rota det til igjen? Håper på svar!

Mvh Riffe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Kan være noen i fammilien din som har vært uheldig og rive ut strøm kontakten til ruteren din siden den nå står ukryptert og den tidligere har vært kryptert med passord vis jeg skjønte deg riktig.

Det er ikke uvanlig rutern plutselig da mister passordet sitt det har skjedd hos meg flere ganger når strømmen har gått eller noe har dratt ut strøm kabelen.

Så du må da bare skrive inn krypterings koden på nytt igjen.

Angående pc-en:

Sjekk at du har skrudd på det trådløse nettet på den, det er noen ganger en egen knapp som må bli skrudd på, på min Dell bærbare var det en egen tast på tastaturet som måtte trykkes inn og på min HP pc var det en tast litt over selve tastaturet som skulle trykkes inn og da lyste det opp et blått lys.

Prøv dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...