Fotofashion Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei da har jeg gått til anskaffelse av 3stk ab1600 og nødvendig battery for å drifte disse. siden disse går på 110v så vil det ikke la seg gjøre å bruke strøm direkte fra veggen. Regner med at jeg må skaffe meg en omformer fra 220v til 110v, men må ha nok Watt. Er det noen her som har erfaring med disse og kan anbefale en god omformer? Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kan det være noe sånn her du trenger? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=42448825 Si ifra hvor ABene er når du har fått brukt dem litt. Er interessert i dem selv. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 ja, jeg kan godt poste hvordan de fungerer når jeg har fått testet de.. er på vei over dammen. trenger nok en konvertor som takler 1000w, sto ikke noe info på clas om det. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Info fra Alien Bees egne nettsider. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 hadde vært kjekt å funnet noe sånt i norge da .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå