Karlmval Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Klarer ikke å instalere driverene på det nye nettverkskortet mitt. Når jeg trykker på install "ProG2000S driver" så skjer det ingenting. Noen som vet hva som gjør det? Det er en Gigabit ethernet PCI adapter. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er det driveren som fulgte med på cd? Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Er det driveren som fulgte med på cd? Ja... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da kan du prøve å gjøre det via enhetsbehandling - installer driver - søk på cd Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Da kan du prøve å gjøre det via enhetsbehandling - installer driver - søk på cd Hvordan kommer meg inn på enhetsbehandling da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 win+pause - maskinvare - enhetsbehandling Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 win+pause - maskinvare - enhetsbehandling Hva mener du med win+pause? Er litt nybegynner når det kommer til dette så det blir litt spørsmål. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hold inne windowsknappen og trykk pause|break knappen Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Er inne i enhetsbehandling no men får det ikke til. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ser dui netverkskortet ditt står der da? Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Ser at det gamle står der men ikke det nye... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ikke i toppen med et gult (!) på seg heller? Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Nei ser ikke noe som har "gult !" på seg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Har du plugga nettverkskortet i pci-sloten? evnt kan du prøve å gå på kontrollpanel - skrivere og annen maskinvare - legg til maskinvare Endret 7. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Har du plugga nettverkskortet i pci-sloten? evnt kan du prøve å gå på kontrollpanel - skrivere og annen maskinvare - legg til maskinvare Hehe... Seff.. Det gikk ikke å legge til maskinvare. Fann bare det gamle nettverkskortet. Trur eg må ta en sjekk i pc'en om at nettverkskortet er skikkelig nedi. Begynner og bli ganske lei no. Endret 7. august 2008 av Karlmval Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå