Gå til innhold

Mus/Tastatur som henger seg i spill md Win2000

Anbefalte innlegg

Etter å sverget til win98se i lang tid, bestemte jeg meg nettopp for å gå over til win2000 i stedet, for å få lært meg det skikkelig. Jeg er en kar som spiller en del, spesielt counter-strike, og det fungerte utmerket i win98.

Derfor ble jeg veldig overrasket og frustrert da jeg fant ut at keyboardet og musa mi henger med jevne mellomrom når jeg spiller. Dette skjer jo da først og fremst i intense "combat" situasjoner, hvor man typisk trykker/holder på flere knapper samtidig. Det som skjer kan være at f.eks knappen for "strafe" til høyre/venstre oppfører seg som om den var trykket inne, f.eks i 1-2 sekunder. Et annet tilfelle er at musa låser seg vertikalt for en like kort tid, slik at jeg f.eks ikke har mulighet til å sikte opp/ned etter fienden.

Jeg har disablet alle accessibility options som f.eks sticky- og filterkeys. Jeg har prøvd med andre keyboards uten at det hjalp, uansett er både keyboardet og musa mi relativt nye. Jeg har et Logitech USB keyboard m/2 ekstra eksterne usb-utganger hvor jeg i den ene har plugget inn min MS Intelli Explorer 3.0 mus. PC'en min er en PIII 850, med 640 MB Ram, og kjører engelsk Windows 2000 Professional med SP3.

Håper noen kan hjelpe, på forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...