kilik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Synes det blir litt dumt å ta med spill vi ikke har sett gameplay fra, men spill som Alan Wake, Mirror's Edge, Gears of War 2, Killzone 2 tar grafikken et steg videre fra det beste vi har sett til nå. Mirror's Edge er nok det første spillet som har gitt meg skikkelig "next-gen" feeling. Tror vi fortsatt har en del å gå på når man ser de siste PS2-spillene kontra de første. Særlig PS3 har mye uforløst potensiale da den er svært vanskelig å utnytte med sin komplekse arkitektur. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 For det første, tror ikke at Heavy Rain kommer til å se så bra ut når spillet endelig kommer ut. Da blir jeg virkelig imponert. Men å si at dette ikke er noe uvanlig eller eksepsjonelt som mange skal ha det til, er rett å slett det største drittpratet du noen sinne har kommet med. Om spillet skulle se slik ut som det gjør på de 2 bildene er det faktisk 2 ting det er uten tvil, nemlig uvanlig grafisk vakkert og eksepsjonelt. Punktum Å er det nå det? Grafikken utvikler seg til stadig og det kommer stadig spill som skal være "eksepsjonelle" og "nyskapende" i grafikken men ender opp med grafikk som enten bare er kvasset bedre enn andre spill eller faktisk dårligere enn det man faktisk har levert. Jeg lar meg ikke imponere så lett, ganske enkelt. Om jeg skal bli imponert av grafikken på et spill må den virkelig imponere på mange mulige måter og ikke være så innmari standar. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg tror det heller er _utviklerne_ som ikke har vist sitt potensiale, enda. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg tror det heller er _utviklerne_ som ikke har vist sitt potensiale, enda. Godt sagt og enig. Lenke til kommentar
Milk_Crisis Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er dette spill som er kommet ut og er dette bevist ingame? Er det spill som fremdeles ikke er utgitt teller de ikke i det hele og det store som bevis. Det er imponerende ja, men det er ikke noe uvanelig eller så eksepsjonelt som mange skal ha det til. Ingen tvil om at screensa er renderet real-time. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fight Night round 3, fra 2006, den gang utviklere på ps3 var "late" : Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fight Night ser jævlig bra ut, men nå er det også et usedvanlig poleringsvennlig spill. Ekstremt begrenset med områder, og få 3D-modeller man kan fokusere mye tid på. Men for all del, jeg ble imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå