Gå til innhold

Asus Rampage Extreme Lydkort..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det ser ut som det er et X-fi lydkort som følger med pc-en og det er bedre en creative Audigy 2 ZS lydkortet.

X-fi er et nyere lydkort enn Audigy så det er ingen vits og kjøpe et ekstra lydkort når det følger med et X-fi lydkort

Info om hovedkortet

PS: sykt nice hovedkort ble fristende og kjøpe et nytt et nå for det var nice syns jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Nei er litt dumt jeg har den tabben nå egentlig jeg har et ganske bra lydkort integrert i hovedkortet men har et X-fi extreme gamer lydkort fra før som jeg satte inn i pc-en.

For den gamle pc-en jeg tok lydkortet fra hadde bare et crappy lydkort. Så når har jeg 2 bra lydkort og 1 sett høytalere så det er jo ganske teit.

Prøver og få solgt det men gidder ikke selge det for 300 kr liksom da beholder jeg det heller selv vis du skjønner.

Lenke til kommentar
Nei er litt dumt jeg har den tabben nå egentlig jeg har et ganske bra lydkort integrert i hovedkortet men har et X-fi extreme gamer lydkort fra før som jeg satte inn i pc-en.

For den gamle pc-en jeg tok lydkortet fra hadde bare et crappy lydkort. Så når har jeg 2 bra lydkort og 1 sett høytalere så det er jo ganske teit.

Prøver og få solgt det men gidder ikke selge det for 300 kr liksom da beholder jeg det heller selv vis du skjønner.

hehe, men då har du jaffal ein god backup;-)

Kan verr greit det o av og til...hehe...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Jepp har jo en fin backup og det er jo digg med X-fi kortet det skakke jeg klage på for det gir knall lyd, men kan jo være høytalerne og hehe. Men gleden med x-fi er at den gjør lyden klarer og du har masse artige lyd funksjoner så du kan få stilt den litt som du vil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det burde være mulig og kjøre uten det er vel mer at de bare har lagt med muligheten for vann så det skal passe godt for overklokkere og lignende, men de skal klare seg uten vann også så.

vis du er usikker bare ring ditt hvor du har tenkt og kjøpe det og spør dem for sikkerhets skyld, bedre og spørre 1 gang for mye enn 1 gang for lite.

Lenke til kommentar
Det burde være mulig og kjøre uten det er vel mer at de bare har lagt med muligheten for vann så det skal passe godt for overklokkere og lignende, men de skal klare seg uten vann også så.

vis du er usikker bare ring ditt hvor du har tenkt og kjøpe det og spør dem for sikkerhets skyld, bedre og spørre 1 gang for mye enn 1 gang for lite.

eg får gjørra det før eg bestille det...

takker for innspill og googling så eg egentlig konne ha jort sjøl...

google is your friend, eg vett;-)

Eivind

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Jeg pleier alltid og bare ta en tlf ditt for og forsikre meg 100% om at alt skal gå uten problemer så jeg slipper og måtte sende ting tilbake selvom jeg allerede er sikker på at det skal fungere.

Alltid bedre og få andre til og gjøre jobben for seg hehe.

Bare hyggelig kunne hjelpe deg.

Ha en fin dag da

Hilsen donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...