Joachim_F Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Zombier truer verden, og de eneste som kan ordne opp er jentene i Bikini Samurai Squad. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Interessant å se hvor viktig "bikini" biten egentlig er. Ville det vært like interessant om de var fullt påkledde eller menn? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dette virker fullstendig uinteressant. Det skal være noe mer spesielt ved et spill enn lettkledde piker for at jeg skal kjøpe det hvertfall, dette virker veldig spekulativt. Vil ikke dømme før jeg har lest mer om det, men skriver det ikke på ønskelisten ennå! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 onechanbara!? dette er drit kult!=Þ spilte det masse hos en venn, vurderte å få det selv=Þ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nope! Dette er bedre! Takk for bekreftelse av teorien min. Om man ikke er i stand til å lage et bra spill kan man ganske enkelt la hovedpersonene være kvinnfolk med store pupper i bikini. Spiller blir ikke bedre, men salget øker betraktelig. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 onechanbara!? dette er drit kult!=Þ spilte det masse hos en venn, vurderte å få det selv=Þ I vår del av verden er det KE Media som distribuerer disse to spillene, og planen er å lansere dem begge i løpet av første kvartal 2009. Litt rart at du har spilt det flere måneder før det kommer ut. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 japan, my friend=Þ de får ting tidlig, har forøvrig zero 4 og wario land også. ikke for å nevne at jeg fikk smash 6mnd før det kom hit=Þ Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Endelig Tatt alt for lang tid å få disse spillene hit Har bare det første PS2-spillet selv, så gleder meg til endelig å få prøvd det på 360^^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 onechanbara!? dette er drit kult!=Þ spilte det masse hos en venn, vurderte å få det selv=Þ I vår del av verden er det KE Media som distribuerer disse to spillene, og planen er å lansere dem begge i løpet av første kvartal 2009. Litt rart at du har spilt det flere måneder før det kommer ut. Betyr gjerne at en annen distributør har gitt dem ut i en annen verdensdel tidligere... ett ikke uhørt fenomen da Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ett minutt etter at jeg hadde skrevet det fant jeg spillet på playasia.com. Men siden det stod så lite om spillet trodde jeg at det ikke hadde kommet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Famitsu gav vel dette spillet her full pott enker eg? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 viss det blir blod og gørr i tilleg blir det bra Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Dama blir vel sterkere og raskere (dvs forbannet) om hun dekkes av blod, så det blir nok av slikt, ja. Liker den detaljen. Endret 7. august 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bikini Zombie Slayers høres da ikke ut som et typisk spill for barn/familie-spillemaskinen Wii....? Så bra!! Kanskje jeg får mere lyst på Wii etterhvert selv også? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bikini Zombie Slayers høres da ikke ut som et typisk spill for barn/familie-spillemaskinen Wii....? Så bra!! Kanskje jeg får mere lyst på Wii etterhvert selv også? lol, frykt ei, moe spill skal egentlig aldri komme hit, er bare noen som sender noen dokumenter feil og det ender opp med dette. husker dere no more heroes=Þ? pure moe, skjedde en feil sånn at det kom hit=Þ heldigvis ble det ikke like rusha som us-miss-releasen så de rakk å få sensurert det Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bikinikledde samurai-jenter som sløyer zombier som de var nyfanget aure? Alle "casual gamers" kommer til å få sjokk når de finner et spill til Wii som hverken er pedagogisk eller politisk korrekt Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vil eg sjå lettkledde jenter går eg på stranda, evt. ser ein porrfilm. Eit dataspel med samurai-chicks i bikini høyrest berre heilt meiningslaust ut. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 soul calibur 4 selger jo bra..=\ Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) For meg trenger ikke damer i spill være lettkledde. Ikke i det hele tatt. Men skal jeg se baken på en spillfigur i timesvis (les: 3. person-spill), foretrekker jeg å ha noe mer eller mindre tiltrekkende å se på. For å illustrere poenget så er det grenser for hvor spennende det er å få ansiktet most oppi buksebaken til Kyle Katarn hver gang man er nødt til å benytte seg av en trang, kameraflyttende turboheis. Likevel, det er fullt mulig å ha en pen hovedperson uten å overdrive bruk av hudfarge i teksturen, og dette spillet ser ut til å gå mer enn litt for langt på det området. EDIT: Faen ta deg, Leif! Endret 8. august 2008 av bolt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg