JustMe Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Heisann, lurte på om noen vet om en norsk webshop som selger dette spillet (forhåndsbestille). Evt hvor mye en kan importere for uten å betale toll ( ikke det at det blir dyrt, men det tar mye lengre tid ) Lenke til kommentar
Shagrath Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 kommer Shadowbane til europa i nærmeste fremtid da? utgiveren av spillet i eu(Swing) har litt problemer kan man si.. på randen av konkurs.Har lest at ubi ikke slipper til eu spillere på serverene sine Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Veit ikke hvor, men man kan forhåndsbestille. En kompis har ivertfall gjort deg og gleder seg som en unge til 25mars... Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Uff, det der viste jeg ikke om engang. Men da har jeg ikke noe valg da blir det US versjon på meg, tviler på at de stenger ute folk fra europa i grunn, vet jo aldri da men men. Jeg ville uansett ikke ha spilt EU versjonen tror jeg, har sett hvordan det virket inn på Dark age of Camelot med US som ligger evig langt forran EU med alt nytt, patch exp pack osv. Lenke til kommentar
Shagrath Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ubi bryter kontrakten til Wolfpack ved å la andre enn amerikanere inn på serverene sine, siden det er swing som har rettighetene til det europeiske markedet, men swing er på randen av konkurs så vet jeg ikke om de selger rettighetene sine til en annen publisher etc.. men kunne ta 3 måneder før swing kunne si noe om situasjonen. Så shadowbane kommer nok ikke med det første til EU les mer om dette på www.shadowbane.de Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Jau, har lest litt nå. Viste ikke noe om EU versjonen før i dag, det der var som et slag i trynet Vel da er det vel bare en ting å gjøre.... vente på SWG Lenke til kommentar
Shagrath Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 SWG har blitt utsatt det også.. uff jeg må ha ett nytt mmorpg snart.. Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 URK, jaja, det blir vel kansje et bedre spill når det først kommer da. Nå har jeg i all fall litt bedre tid på meg til å dimme militæret :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå