Zation Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 hei jeg lurer på hva hp easy setup - frontend gjør? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Lett over hele google etter et svar til deg og HP sin hjemmeside men det dukker ikke opp noe info om det. Eneste svaret jeg kan gi deg er at det er et bundle software som er slengt med pc-en. Det er ikke uvanlig at pc-ene kommer med tonnevis av unyttig programvare bare for at de skal selge litt mer. Antivirus programmer og toolbars er ikke uvanlig at følger med for da får pc produsentene inn reklame penger fra de som har lagd toolbare for at det skal følge med. Så det jeg kan si er at det meste som følger med pc-ene av bundled software ofte er bare og fjerne det pleier og stå drivere bakpå noe som er viktig. Men ikke avinstaller programmer som ser ut til og være veldig viktig. Vis det fulgte med en dvd med driverne så kan du stappe den inn i pc-en og se hva som fins på den, da får du svar på hva pc-en må ha for og fungere så kan du fjerne alt det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå