bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 bjaa: Det heter ikke tydlighvis Faen, samme det, du burde skjerpe deg ass, skaff deg et liv forbanna bønne! Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 hvis du ikke er intelligent nok til å skrive riktig, så burde du heller begynne i første klasse isteden for å poste på dette forumet Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 ok, men det bilde du posta av meg fra ugly people.com akkuratt a? det som du sletta får å ikke bli "tatt", hva i huleste var vitsen med det? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet. det jeg prøver å si her er ikke at bjaa har skrivevansker (noe jeg ike tror han har i det hele, han trykker bare litt [ironi]leif[/ironi] på tastaturet) uansett, hva er problemet ditt FutureX? og du - jeg venter fortsatt på at du skal røpe alderen din... BJAA: FutureX var redd for at du skulle finne dette bilde av han og legge det ut i samme post Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 makan til dust skal man se lenge etter, forresten, futurex, jeg har ikke skrive problemer, men skriveleif er ting som oppstår iblandt! du trenger ikke å rake ned på det hver gang heller! du begyner seriøst å gå meg på nervene Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Finner bare på dritt å slenge til deg, fordi du slenger så mye dritt selv Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 kan du forklare HVORFOR du posta alle de bildene av den jævla mobilen a? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 bjaa: Det heter ikke viss Hvis du skriver nynorsk tror jeg det er lov å skrive viss. Kanskje også påbudt (?) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg får sånne nynorsk takter Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 bjaa: Det heter ikke viss Hvis du skriver nynorsk tror jeg det er lov å skrive viss. Kanskje også påbudt (?) På nynorsk heter det "om" og ikke "viss". Viss er som i "En viss person her på forumet er litt m0ngo" (Gjett hvem...) EDIT: Skrivefeil, som en VISS person kommer til å rakke ned på Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 På nynorsk heter det "om" og ikke "viss". Viss er som i "En viss person her på forumet er litt m0ngo" (Gjett hvem...) Nei, jeg aner ikke hvem du snakker om, men jeg antar det ikke er meg... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 *FremtidsKryss* I hvilken ordbok fant du "fremtidskryss"? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 På nynorsk heter det "om" og ikke "viss". Viss er som i "En viss person her på forumet er litt m0ngo" (Gjett hvem...) Hvorfor sensureres mongo???? altså m0ngo????? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 På nynorsk heter det "om" og ikke "viss". Viss er som i "En viss person her på forumet er litt m0ngo" (Gjett hvem...) Nei, jeg aner ikke hvem du snakker om, men jeg antar det ikke er meg... Trur han kikka lenger bort mot en fyr med x i navnet Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Uansett hvor jeg går dukker det samma bilde opp igjen og igjen og igjen. Begynner snart med en hat-kampanje Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 You're fucked in the head right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå