WD40 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det er nok bare en myte at du blir rusa av å røyke paddehud, sammen med tørket bananskall, peanøtt skall og alt det der som sto i Anarchist Cookbook Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Paddeskinn inneholder giftstoffer i motsetning til bananskall og peanutskall Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har et relativt avslappet forhold til overkjørte frosker. De er ikke en gruppe som jeg omgås så fryktelig mye. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvorfår skal absolutt froskene opp på veien egentlig? I sommer var det et spessielt sted(like ved glomma) der det var altid hvertfall 5 overkjørte frosker. Er det pga at asfalten blir varm eller noe sånt? Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 De små frosker blir så meget triste av å være flate... Derfor pumper jeg noget luft i de... Selv spiser jeg froskelår i smør, det er meget smukt. De små frosker blir riktig sinte på meg, for uten ben kan de jo ikke gå!! Hold forskene uflate, da er de meget mer delikate,!" Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg kan anbefale furu/froske te. Smaker utmerket. Kjetil. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Can it blend? Yes it can! Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Jeg elsker dem <3 Endret 9. august 2008 av Erik? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Jeg elsker dem <3 padde!<3 Endret 9. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det som er best er at man kan jo elske litt med dem og ... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Jeg synes det må gjøres noen tiltak så de ikke blir overkjørt lengre! Slutt med undertrykkelsen av skapninger som ikke kan ytre seg! Endret 9. august 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Syns staten kan sette opp sånne froske skilt, når elgene har det så kan vel froskene også få det! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg synes det må gjøres noen tiltak så de ikke blir overkjørt lengre! Slutt med undertrykkelsen av skapninger som ikke kan ytre seg! Ikke bare overkjørt vel ... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det beste ville vel vært å satt opp froskenetting, som eg tidligere forklart her i tråden. Beskytter mot mangt og mye, men koster vel en del. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg synes litt synd på dem faktisk.. Hjelper dem ofte over veien hvis jeg ser noen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det er ikke et pent syn, nei :\ "Licking Toad" i en episode på Family Guy Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Syns staten kan sette opp sånne froske skilt, når elgene har det så kan vel froskene også få det! Det kunne jo vært unngått da.. Men det er en ganske stor forskjell på størrelsen på en frosk og en elg. Man ser jo så vidt frosken, og man merker vel ingenting. Man merker noe viss man kjører på en elg for og si det sånn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det er nok bare en myte at du blir rusa av å røyke paddehud, sammen med tørket bananskall, peanøtt skall og alt det der som sto i Anarchist Cookbook 1: Man kan få rus av giften til enkelte arter frosk hvertfall. 2: De røykes ikke. Man kutter opp huden og drypper giften i såret. Det blir et heftige arr. Eller huden tørkes, knuses og snortes opp i nesa. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Froskene ser bedre ut runne enn flate for å si det sånn :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå