Fear the Scare Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er ikke stor fan av frosker som blir overkjørt akuratt, men det er små irriterende når jeg ser masse overkjørte frosker som enten mor eller far kjører på i innkjørselen vår, vet ikke hva dere tenker.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Synes dem er flate jeg Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Den var tørr -.- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hvilken av dem? Dem fleste jeg ser er våte av blod og gørr Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Overkjørte Frosker er en delikatesse. Ta en overkjørt frosk. Putt dette i en panne og begynn å kok. Stikk en Grandis inn i Ovnen samtidig. Når grandisen er ferdig, kast frosken i søpla og nyt grandisen. Ypperlig måltid, håper det smaker. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Den var ny, den burde jeg prøve, men fortrekker big one pizza bedre.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Eller om du er heldig og finner en padde kan du flå skinnet av den, tørke det og røyke det. Blir nok god og skækk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Så engang en frosk som hadde overkjørt hode, men kroppen var enda "fin". Det som var var at det satt en annen frosk på ryggen hans og prøvde å parre seg... Disturbing Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Så engang en frosk som hadde overkjørt hode, men kroppen var enda "fin". Det som var var at det satt en annen frosk på ryggen hans og prøvde å parre seg... Disturbing I lol'd :!: Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er litt dumt med alle froskene som splatter på vegen. Men nå når eg var i Tyskland sist, såg eg at det var satt opp små nett slik at frosken ikkje skulle komme seg frå skogen og inn på motorvegen. Litt lurt Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mye padder og noe frosk her jeg bor. Ser jeg en padde som sitter på veien hjelper jeg den over så den slipper å bli flat... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mye padder og noe frosk her jeg bor. Ser jeg en padde som sitter på veien hjelper jeg den over så den slipper å bli flat... Viss du kjører bil, så stopper du gjerne for å bære padden vekk? Det minner meg litt om en bussjåfør vi hadde på veg til skolen. Ho stoppet bussen, gikk ut og bærte vekk en liten frosk. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Mye padder og noe frosk her jeg bor. Ser jeg en padde som sitter på veien hjelper jeg den over så den slipper å bli flat... Viss du kjører bil, så stopper du gjerne for å bære padden vekk? Det minner meg litt om en bussjåfør vi hadde på veg til skolen. Ho stoppet bussen, gikk ut og bærte vekk en liten frosk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Mye padder og noe frosk her jeg bor. Ser jeg en padde som sitter på veien hjelper jeg den over så den slipper å bli flat... Viss du kjører bil, så stopper du gjerne for å bære padden vekk? Det minner meg litt om en bussjåfør vi hadde på veg til skolen. Ho stoppet bussen, gikk ut og bærte vekk en liten frosk. Kjører ikke bil, men hvis jeg sykler f.eks. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 aritge historier:P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Eller om du er heldig og finner en padde kan du flå skinnet av den, tørke det og røyke det. Blir nok god og skækk Det vet jeg at du har prøvd ... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Eller om du er heldig og finner en padde kan du flå skinnet av den, tørke det og røyke det. Blir nok god og skækkDet vet jeg at du har prøvd ... Ryktene går fort Hørte at giftstoffene som rusen kommer av kunne skade lungene Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Eller om du er heldig og finner en padde kan du flå skinnet av den, tørke det og røyke det. Blir nok god og skækkDet vet jeg at du har prøvd ... Ryktene går fort Hørte at giftstoffene som rusen kommer av kunne skade lungene Pøh, det er bare noe du sier. Nå skal jeg ut å røyke padder Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Den var tørr -.- du er tørr.. overkjørte frosker er jo ganske sexy da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Eller om du er heldig og finner en padde kan du flå skinnet av den, tørke det og røyke det. Blir nok god og skækkDet vet jeg at du har prøvd ... Ryktene går fort Hørte at giftstoffene som rusen kommer av kunne skade lungene Pøh, det er bare noe du sier. Nå skal jeg ut å røyke padder Spiser padder bønner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå