Gr0v Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg finner det ikke ut, og det er nok ingen tilfeldighet heller. Sleipt av Micro$oft. Lenke til kommentar
Gr0v Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Glem det, det sto i tråden "Ofte stilte spørsmål". Men alikevel, det bør være like enkelt å svslutte som å registrere, spesielt når det gjelder såpass seriøse foretak. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Enig, eg er ikkje nøgd med at ein må rynge til MS for å avbestille. Når du først nevner det så har eg og tenkt å avbestille. Lenke til kommentar
Gr0v Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Ja, dette var ikke lett. Jeg har nylig fått nytt visa-kort, og supporten trengte visst de siste 4 nummerne på det gamle bankkortet. Det endte med at jeg må ringe banken min og avslutte det gjennom dem. HÅPLØST opplegg av Microsoft. Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 er jo bare å gå i banken å få seg nytt visa, da det skal trekkes neste måned da skjønner ikke det tette systemet demmes noe, pga du har fått nytt visa, får noen krasse mld men det ordnet seg for meg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå