j-co Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det er bare å le. Kan ikke du slutte med det der? Lenke til kommentar
Devine[] Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Tja.. den hadde vært vakker hvis de hadde fjernet den stygge greien på toppen, aksen av vippe-mekanismen. Og alle de stygge bildene som illustrerer USB og lignende. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 den mobilen blir styggere og stygger og har forskjellige innganger på sidene hver gang du poster det bildet Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Neida den er fin. Du kommer nok til å kjøpe den du og Lenke til kommentar
j-co Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Vanskelig å si egentlig...Litt lubben kanskje? Liker mer slanker jen....mobiler jeg. :smile: Nei, synes vel den er fin...men synes også at jeg har sett den mange ganger fra før og begynner å bli lei av at du ( LES: FutetrtS) poster som grisefi**e. Hold deg til en tråd. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Greit at du forguder den mobilen, men et sted går vel grensen!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Enig med deg futurex, den er rett og slett dødskul. To kameraer har den også. Vet du hvor høy oppløsning det er på skjermen, og hvor mye minne den har? Og er det noen som vet når den kommer? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Kommer i Q2, eller 2. kvartal som noen sier. Oppløsningen vil være god, men husker ikke hvor mye det var snakk om. Det ene kameraet er kun til video over 3g nettverket mens det andre er til bilder. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Den RULER!! Enig med deg futurex, den er rett og slett dødskul.To kameraer har den også. Fjortisser -reunite! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ikke legg inn bilder Selv om forumet har støtte for bilder, ikke legg inn slike. Om du absolutt må ha inn bilder i ditt innlegg, legg dem som en ekstern link. Dette gjør du ved hjelp av -taggen, som du kan lese mer om her. Sidene skal laste raskest mulig, også for brukere som sitter med modem. for mer informasjon se linken nedfor.. og du FramtidX - du skal få lov å legge inn en post med mange linker til alle bildene du hvet om hvis du bare slutter å besøke forumet lenger... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Er sikker på at FutureX går på skolen i morgen med et stort glis om munnen og sier; -Hehe, karer, vet dere hva eller. Folka på forumet blei skikkelig sinna på meg i går. Okei da, jeg yppa meg litt da med å legge masse poster med samme innhold i... En sånn ny Ericssonmobil med fargeskjerm. FFHNNNiis Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 han er nok av den tyåen som skryter av at han plager oss andre (det vil si, taper!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå