faaeri Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sonys nye Cybershot T700 kan skilte med 921 000 punkter på skjermen, og 4GB internminne. Lillebror T77 er litt mer moderat. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og ikke ett ord om batterikapasiteten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det er jo en viss sjanse for at den bruker vanlige batterier, da. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da er jo et moderat strømforbruk enda viktigere. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Hmmm, er det meningen at det er skrivefeil i overskriften? (Vet man ikke skal kommentere dette, men siden det er en overskrift i en artikkel så tar jeg meg den friheten...) Lækker? Burde vel strengt tatt ha vært lekker? Endret 7. august 2008 av awesnes Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Står i artikkelen at internminnet ikke tar opp ekstra plass - ser ikke helt at det skulle ta noe mer plass å putte inn et 4GB minnekort og sette et tett deksel i stedet for lokk :-) Hmmm, er det meningen at det er skrivefeil i overskriften? (Vet man ikke skal kommentere dette, men siden det er en overskrift i en artikkel så tar jeg meg den friheten...) Lækker? Burde vel strengt tatt ha vært lekker? Bærre lækkert ;-) Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Akam-redaksjonen har tydeligvis blitt invadert av trøndere eller dansker Lenke til kommentar
nib Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mens vi er inne på trykkfeil: Begge de to kameranyhetene som er presentert idag har i den svarte produktinformasjonsruta en utgivelsesdato som forlengst er passert. Gjenbruk? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Skyldes at det er langt raskere å klone tech-info fra forrige modell og så endre det som er endret i den nye modellen. Desverre blir da den gamle publiseringsdatoen hengende litt fast i systemet, men det er sjelden viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg