mghogli Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei! Jeg trenger tips til gode spill som har splitscreenmuligheter for 1-4 spillere. Spill jeg allerede eier med denne funksjonen er Cod4, R:FOM, Calling all cars og Skate. Vet egentlig ikke om jeg har lyst på flere shootere, men sleng med en anbefaling hvis du mener spillet er verdt å teste... Kategori er ikke så nøye, men jeg er ingen fan av strategispill på konsoll (Civ, RA osv..) Håper noen har noen tips! - Morten Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Army of two har muligheten.. spillet var forøvrig bås etter min mening i tillegg får motorstorm 2 støtte for split-screen når det lanseres. Endret 7. august 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Ok takk for tips. Noen andre forslag? Som ikke er shooter? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Det begynner jo å bli fler og fler som støtter dette, men jeg kan i alle fall nevne de spillene jeg har spilt med kamerater. PixelJunk Monsters: Genialt Tower-Defense spill som er meget morsomt å gå gjennom med en kompis. Planlegging og oppbygning er mye morsommere når dere er to om det. Army of Two: Per dags dato det beste splitscreen-spillet for to personer etter min mening. En kompis og jeg satt fra 7 på kvelden til halv 5 morgenen etter da vi gikk gjennom Campaign. Morsomt med to, mindre morsomt med kun en. PixelJunk Racers: Festlig med mange, klarer du å skrape sammen 5-6-7 spillere på dette spillet skal jeg love deg det blir morsomt. 1-2-3 er dessverre kjedelig i lengden. Utenom det har du jo Toy Home, Snakeball, PixelJunk Eden, Warhawk +++ som alle støtter flerspiller på samme skjerm, men som jeg selv mener ikke er nevneverdig bra. Endret 8. august 2008 av Teds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå