Gå til innhold

Multiplayer splitscreen spill for PS3

mghogli

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger tips til gode spill som har splitscreenmuligheter for 1-4 spillere.

Spill jeg allerede eier med denne funksjonen er Cod4, R:FOM, Calling all cars og Skate.

Vet egentlig ikke om jeg har lyst på flere shootere, men sleng med en anbefaling hvis du mener spillet er verdt å teste...

Kategori er ikke så nøye, men jeg er ingen fan av strategispill på konsoll (Civ, RA osv..)

Håper noen har noen tips! :D

- Morten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det begynner jo å bli fler og fler som støtter dette, men jeg kan i alle fall nevne de spillene jeg har spilt med kamerater.

PixelJunk Monsters: Genialt Tower-Defense spill som er meget morsomt å gå gjennom med en kompis. Planlegging og oppbygning er mye morsommere når dere er to om det.

Army of Two: Per dags dato det beste splitscreen-spillet for to personer etter min mening. En kompis og jeg satt fra 7 på kvelden til halv 5 morgenen etter da vi gikk gjennom Campaign. Morsomt med to, mindre morsomt med kun en.

PixelJunk Racers: Festlig med mange, klarer du å skrape sammen 5-6-7 spillere på dette spillet skal jeg love deg det blir morsomt. 1-2-3 er dessverre kjedelig i lengden.

Utenom det har du jo Toy Home, Snakeball, PixelJunk Eden, Warhawk +++ som alle støtter flerspiller på samme skjerm, men som jeg selv mener ikke er nevneverdig bra.

Endret av Teds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...