Gå til innhold

SMS på LG telefoner

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på vei til å overgi Nokia og Sony Ericsson etter lang tids bekjentskap, og ønsker å stifte kjennskap med den eneste innovative mobilprodusenten igjen slik jeg ser det - LG.

Men før jeg hopper på båten, så vil jeg at den ikke skal synke pga mine krav, så jeg har noen spørsmål angående SMSfunksjonen.

1. Har LG telefoner Smilys i SMS?

2. Har LG T9 system ala Sony Ericsson? Altså at den kjenner igjen ord, husker mest brukte ord og kommer med liste over forslag?

Har hatt Nokia siste året, og er så skuffet over SMSfunksjonen og hvor tungvindt den er at jeg har nesten helt sluttet å sende SMS, og ønsker ikke LG hvis den er like elendig.

Takk for svar!

/Hit

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg er på vei til å overgi Nokia og Sony Ericsson etter lang tids bekjentskap, og ønsker å stifte kjennskap med den eneste innovative mobilprodusenten igjen slik jeg ser det - LG.

Men før jeg hopper på båten, så vil jeg at den ikke skal synke pga mine krav, så jeg har noen spørsmål angående SMSfunksjonen.

1. Har LG telefoner Smilys i SMS?

2. Har LG T9 system ala Sony Ericsson? Altså at den kjenner igjen ord, husker mest brukte ord og kommer med liste over forslag?

Har hatt Nokia siste året, og er så skuffet over SMSfunksjonen og hvor tungvindt den er at jeg har nesten helt sluttet å sende SMS, og ønsker ikke LG hvis den er like elendig.

Takk for svar!

/Hit

Etter hva superrune2 skriver i en annen av dine egne poster, så har ikke LG milys i SMS, å den kommer heller ikke med liste, over T9 forslag..

superrune2: LG foreslår ikke ord som SE. Du må trykke ned tasten for å få opp neste ord. LG telefonen har ikke Smilys i SMS.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11811423

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Det kommer vel ann på hvilken LG telefon du snakker om.. Jeg hadde LG Chocolate før, og den hadde en bra T9 ordbok, og smileys.. Skriver du en settning, så kommer det ordet som er meste brukt etter ordet du skrev inn automatisk opp, og du kan velge det ved bruk av mellomrom knappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...