E6IL Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen som vet hvor man kan få tak i små gummistrikker av god kvalitet? Trenger slike til hummersesongen. Jeg er nemlig gått lei av elektrikerteip, da dette er både tidkrevende og stressende. Lenke til kommentar
affliction Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Viss du absolutt ikke skulle få tak i et lite strikk, hva med å bruke et vanlig strikk, men å sette den dobbelt opp eller trippelt slik at den blir strammere? Lenke til kommentar
E6IL Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Har tenkt på det selv, og det ender nok opp med den løsningen hvis jeg ikke får tak i de andre. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Her finner du gummistrikker: http://www.empack.no/?gclid=CL_w1NvK_pQCFQuH1Qod3UJyrg Nedrest på siden til venstre står det gummistrikk. der har de mange forskjellige mål på de. Endret 8. august 2008 av audifreek Lenke til kommentar
E6IL Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 God idé! Er muligens for lite friksjon mellom klo og plast, men verd et forsøk! Lenke til kommentar
Brap Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Strips blir dyrt i lengden. På Discovery bruker de bare strikk og en tang, veldig effektivt og billig. Lenke til kommentar
E6IL Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Og det er akkurat det jeg er på utkikk etter. Så om noen vet hvor man får tak i slike strikker (og gjerne også en liknende tang) som de bruker i "Lobstermen" på Discovery, gi beskjed. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 du finner strikkene dine på den linken som jeg har lagt ut tidligere til deg Lenke til kommentar
pettir Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva er vits med strikk xD man putter jo hummeren oppi en kasse uansett xD Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 For at de ikke skal begynne å drepe/skade hverandre går jeg utifra. Lenke til kommentar
t-jelsa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det du og kan bruke er og klyppe av små strikker av gummislangen som er i sykkeldekk. de er ikke så elastiske så da blir de stramme og gode når du skal ta dem rund klødene! Lenke til kommentar
Bjørnhunt Skrevet 28. juli 2023 Del Skrevet 28. juli 2023 Fikk du tak i strikk? 🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå