-sparks- Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 ATI, ikke nye NVIDIA Pen misforståelse Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dette skal jeg kjøpe men må nok ha ny pc da, holder ikke med 2 GM ram, nvidia 7600 kortet xD Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det er nå bekreftet at Grand Theft Auto IV kommer på PC. Les mer JIPPI! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvorfor spør folk om pcene deres vil være gode nok til å dra gta4? Spillet kommer ikke ut på lenge, hvordan i all verden skal andre på forumet ha noen som helst peiling på hva spillet vil krever? Snakk om idioti. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fordi det er gøy å spekulere..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 De sier de skal utvide multiplayerdelen. Tror først og fremst vi får støtte for flere spillere på samme måte som Call of Duty 4. Hadde vært gøy om de hadde introdusert en form for MMORPG. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ja det hadde vært veldig smart, det hadde definitivt kuttet ned på piratkopieringen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Gief coop mode til pc. Da snakker vi en GOD del mindre piratkopiering! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Rockstar vet nok at det er multiplayer som selger på pc. Så vi kan nok vente oss noen gode forandringer. Jeg gleder meg, og spillet skal definitivt kjøpes. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg kjøper det samme pokker om det er multiplayer eller ikke. Gta har alltid vært gameplay kvalitet så multiplayer blir nesten bare en bonus.. herlig bonus vel å merke Lenke til kommentar
RAMiZES Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 glede meg som en unge.. har det på ps3 men klarer ikkje å få helt den goe gta følelsen, siden jeg har spillt alle di andre på pc.. koseli med mutiplayer åsså.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvorfor spør folk om pcene deres vil være gode nok til å dra gta4? Spillet kommer ikke ut på lenge, hvordan i all verden skal andre på forumet ha noen som helst peiling på hva spillet vil krever? Snakk om idioti. Ja, hos seg selv kjenner man andre. Det er ofte system krav blir offentligjort før release og mange, men langt fra alle, får med seg disse uttalelsene. Far Cry 2 fikk vel sitt krav sluppet for litt siden om jeg ikke husker helt feil, og det er jo ikke ute i butikkene enda Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Noe sted man kan forhåndsbestille det til en god pris da? Edit: det her må jo være en god pris? http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=32251 Endret 11. august 2008 av ZyberZone Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det er ofte system krav blir offentligjort før release og mange, men langt fra alle, får med seg disse uttalelsene. Far Cry 2 fikk vel sitt krav sluppet for litt siden om jeg ikke husker helt feil, og det er jo ikke ute i butikkene enda Hvor stor er sjansen for at systemkravet til et pcspill blir sluppet en dag etter at spillet blir annonsert til pc? Veldig jævla liten skal jeg si deg. Far Cry 2 ble annonsert for mange måneder siden. Alt blir bare tullete spekulasjon, hvor den som spør spørsmålet har akkurat like stor sjans til å ha rett som alle andre på forumet her. Så hvorfor ikke vente til systemkravet faktisk blir sluppet med å spørre om slik? Jeg kjøper det samme pokker om det er multiplayer eller ikke Enig. Håper de kjører coop i gta4 og ikke det samme pisset som kjøres i samp og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg