Gå til innhold

GTA IV til PC før jul (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Kommer til å kreve bra hardware. Er skeptisk til om mitt 9800GX2 greier å dra det. Men Crysis på very-high er spillbart så jeg håper...

Lenke til kommentar
Hk - Gigabyte GA-8I915P Dual Graphic

CPU - Intel Pentium 4 524 3GHz

GPU - Radeon X1900 series

Ram - 2 gb DDR2 ram

Vil dette holde ganske greit eller er GPU for svak?

Du vil nok ikke ta det på full grafikk, men nogenlunde bra vil jeg tro :)

Kommer til å kreve bra hardware. Er skeptisk til om mitt 9800GX2 greier å dra det. Men Crysis på very-high er spillbart så jeg håper...

hva helsike? :!:

GX2 er jo det beste kortet på markedet! selfølgelig vil du klare GTA IV på full guffe, med mindre du sitter med en enkjernet AMD prosessor med klokkefrekvens på 1.8GHz :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

For de av oss som spiller GTA San Andreas og som er interessert, så finnes det en modifikasjon som gir et grafisk ansiktsløft.

Lenke til kommentar
Rolig nå sailorboys, de slapp jo alt av gta på steam, så gta iv kommer nok på steam. Og merkelig nok så kjøper folk spill på steam.

Merkelig nok? Steam er jo genialt nå for tiden etter min mening.

Vis du har fått stygga for noen år siden da steam var ny, så har steam blitt mye bedre enn den gang.

Lenke til kommentar

Lekkert sier jeg bare :D

GTA-serien er best på PC, og siden GTAIV er fantastisk på 360/PS3 må du jo være enda bedre på PC. Bare synd jeg neppe vil klare å kjøre det på mer enn low/medium med laptopen min, og har neppe råd til en kraftig nok stasjonær med det første :p

Lenke til kommentar

Det er det dummeste jeg har hørt. Jeg forventer å dra dette spillet maksimalt med mitt enkle 9600. Med ditt 9800GX2 kan du dra spill som kommer i november 2009 uten problemer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...