TST Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det er nå bekreftet at Grand Theft Auto IV kommer på PC. Les mer Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dette SKAL jeg ha, har ventet på dette en stund nå. GTA IV på pc må jo bare bli bra. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Men hvordan blir kravene til hardware på spillet? Noen som vet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tror ikke kravene er offentliggjort ennå. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 I knew it, that's why I never recommended anyone buying it for their consoles Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen som tør å tippe på kravene til pc-en du trenger for å dra det på høyest? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Blir vel neppe stort høyere krav enn Crysis og Assassin's Creed, håper jeg. Har ikke spilt det på konsoll da, så jeg aner ikke hvordan grafikken faktisk ser ut "live". Satt og venta på at de skulle offentliggjøre dette, tross mye tvil fra venner stolte over sine konsoller. Er glad jeg venta istedenfor å kaste bort penger på konsoll for ett spill. Dette blir stas å spille gjennom. Endret 7. august 2008 av rollersnaeks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nice... ser fram til november Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kall meg en struts og spark meg gjerne i leggen, men jeg tror faktisk det vil se enda bedre ut på pc. Blir spennende og se hva de gjør med flerspiller delen.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Trur jeg må kjøpe ny pc etterhvert ja Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Blir vanskelig å finne tid til å gjøre andre ting når både Left 4 Dead og GTA IV kommer i november. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kall meg en struts og spark meg gjerne i leggen, men jeg tror faktisk det vil se enda bedre ut på pc. Blir spennende og se hva de gjør med flerspiller delen.. Slik det pleier å være ja. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og alle mininova.org brukere gleder seg Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og alle mininova.org brukere gleder seg Tro det eller ei, det finnes faktisk PC brukere som betaler for spillene sine også. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og alle mininova.org brukere gleder seg Tro det eller ei, det finnes faktisk PC brukere som betaler for spillene sine også. Det håper jeg inderlig, og GTA IV er verdt å kjøpe Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Og alle mininova.org brukere gleder seg http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=19392 Les lær, gråt. PC'en er overlegen. Oversatt raskt: Piratvirksomhet skader de store mest, de som lager søppel, men de gode og små selskapene med originale titler klarer seg som regel. Endret 7. august 2008 av Strindmo Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Regner med at man trenger 'genuine' CD-key for multiplayerdelen, så ekte fans av serien vil nok kjøpe det. Selv hadde jeg kjøpt det uten multiplayerdelen også. Rockstar, sammen med Blizzard, er to studioer jeg setter høyt. Endret 7. august 2008 av rollersnaeks Lenke til kommentar
RoyInge Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og alle mininova.org brukere gleder seg Hehe, jeg må innrømme at jeg har lastet ned mange spill, men Gta IV skal jeg kjøpe. Lenke til kommentar
BjarteR Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg trekker alle mine tidligere utsagn. Bare så det er sagt. Ser visst ut til at R* ikke svikter sine trofaste PC-gamere allikevell. Burde jo visst såpass, men utsagnet om at de ikke var sikker på om det ville svare seg grunnet prioritering av eksisterende prosjekter og videreutvikling av disse gav jo et lite snev av tvil. Men men. Vi gleder oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg