vidjo Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 har et problem. når jeg skal instalere win me stoper den opp på 10% eller på 80% av insalasjonen. legger jeg inn win 98 førts går det greit, men da får jeg bare maskinvarekonflikter. win xp wil den heller ikke ha. det jeg har lyst til å prøve er å kopiere innholde på won cd til hd, og prøve å instalere da. men hvordan gjør eg dette(kopiere hele innholdet på cd) er glad for alle tips.. vidar Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ikke bruk ME, det bare fucker opp. Bedre med Win98SE om ikke Win2k eller XP. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 En ren installasjon av XP burde gjøre susen.... Lenke til kommentar
Smal Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Som svar på spm. kan du jo prøve å legge inn alt på cden og instalere fra hdd. Start maskinen med en "98 boot disk" Deretter bruker du dos komandoer til å kopiere det som måtte ligge på cden. (doskomandoer -} http://www.computerhope.com/msdos.htm#02 ) Husker ikke i hodet hvilken komandoer man skal bruke, men prøv deg frem. Husk at hvis du bruker tegnet * når du skal kopiere (*.*) kopierer du alt. MVH. smal Ps. Tror ikke det vil fungere i og med at du ahr noen problemer med alt du forsøker å instalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå