Suffly Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei. Jeg har nettopp greid å ødelegge mitt Skullcandy headsett. Det er av typen Skullcandy Scullcrushers. Jeg skal nå kjøpe meg nye men nå ser jeg at det er en annen type som har kommet ut, Skullcandy Gi. Er det noen som vet om Gi er bedre enn Scullcrushers og om det er bass i dem og? Det er så pass ujevne priser på dem begge så jeg er usikker selv. Er det noen som vet hvilke som er best og dyrest? Hvilken av disse to vil dere anbefale til musikk og dataspill? Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Snill versjon: Ville ikke anbefalt noen av modellene, ettersom de er dyre i forhold til hvordan de låter, noe som tross alt må regnes som det viktigste i en hodetelefon. Ta en kikk i Prisguiden, og få oversikt over utvalget til de mest kjente produsentene (AKG, Beyerdynamic, Koss og Sennheiser). Mindre snill versjon: Ta til vettet og finn deg noen andre saker å ha på hodet enn det rælet. Noen synes designet er fint, andre synes det er grusomt og skikkelig fjortis. Noen synes lyden er super, andre vet veldig godt at det finnes mye bedre saker for pengene. Prøv å bli en av sistnevnte, og få noe av AKG, Beyerdynamic, Koss eller Sennheiser over ørene. Burde være en åpenbaring av religiøse dimensjoner. Lenke til kommentar
Suffly Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Hva slags vil du anbefale meg til spill og musikk? I en prisklasse til max 700 kr Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 steelseries siberia uten tvil! Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 steelseries siberia uten tvil! Nei, overprisede Sony-rebrands vil vi ha oss frabedt! Før vi kan gi noen anbefalninger: Trenger du headset (med mikrofon) eller headphones (uten mikrofon)? Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 w00t? siberia er jo uber da. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nei, de har dårlig byggekvalitet og lydkvaliteten er under middels. Et perfekt eksempel på at en produsent (her musematte-produsent) uten noe skikkelig erfaring innen lyd, klistrer merket sitt på et par billige hodetelefoner, gir det en liten makeover, kaller det for et "gaming-headset" og selger det dyrt til uvitende gamere. Til både gaming og musikk vil jeg anbefale at trådstarter kikker på merker som Sennheiser og Beyerdynamic. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg sitter på sennheiser HD555. Ligger ca i prisklassen til trådstarter. Godt fornøyd, sitter godt, lyder godt, og ser ikke helt problemet med å ha mic utenom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå