sceptisk Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hvilken plass trur du Tromsø kommer på i år ? Endret 7. august 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
sceptisk Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 14. plass:) morsom du Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 5.plass, tror dessverre at FFK og TIL sprekker og at RBK og VIF kommer foran dem begge Lenke til kommentar
Polonium Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg er optimistisk. Jeg tror dem havner på en 2. plass, bak Stabæk. Og at dette ikke er året for Brann, Rosenborg eller Lillestrøm. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tipper en andreplass bak Stabæk. De har et hissig angrep, noe som er mer enn jeg kan si om RBK/VIF/FFK per dags dato. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tipper en andreplass bak Stabæk. De har et hissig angrep, noe som er mer enn jeg kan si om RBK/VIF/FFK per dags dato. Slik tror jeg det ender: 1.Stabæk 2.Tromsø 3.Vif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå