Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal ta en kaffe med ei jente jeg kjenner fra internett =)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke legg deg gratis frem for henne, jenter liker ikke ting som er gratis. La henne forstå at det er en ære for henne å møte deg. Ikke oppfører deg som en kåt hund.

 

Heller en kåt hund enn en som har store tanker om seg selv.

Effekten av PUA-tråden sprer seg til resten av forumet.
Lenke til kommentar
Ikke legg deg gratis frem for henne, jenter liker ikke ting som er gratis. La henne forstå at det er en ære for henne å møte deg. Ikke oppfører deg som en kåt hund.

Heller en kåt hund enn en som har store tanker om seg selv.

Effekten av PUA-tråden sprer seg til resten av forumet.

Litt i meste laget, for å være ærlig.

 

Men on topic så er dette som andre sier bare en kaffe. Selv om du kanskje har begynt å like henne på et dypere nivå, så ville jeg hvis jeg var i ditt ståsted sett på det som en sjanse til å bli bedre kjent med henne. Du kjenner henne tross alt ikke som den hun virkelig er, selv om du helt sikkert allerede har lagd deg et bilde av henne inne i hodet ditt.

 

Jeg møtte en gang noen jeg tidligere kun hadde kjent over internett, selv det i mitt tilfelle ikke var noen kjæreste-følelser inne i bildet (if you catch my drift). Det var en spesiell opplevelse å møte noen du kjenner, men samtidig ikke kjenner. Hun var ikke slik jeg hadde forventet, men hun var veldig grei, selv om hun hadde for uvane å poke meg i øyet, noe som gjorde temmelig vondt.

Lenke til kommentar
Hun var ikke slik jeg hadde forventet, men hun var veldig grei, selv om hun hadde for uvane å poke meg i øyet, noe som gjorde temmelig vondt.
Mpf. JEg gjorde det EN gang, og det var mest for å se om du kom til å reagere før fingeren min var innpå øyet ditt. Ikke MIN feil at du ikke eier reflekser.
Lenke til kommentar
Hun var ikke slik jeg hadde forventet, men hun var veldig grei, selv om hun hadde for uvane å poke meg i øyet, noe som gjorde temmelig vondt.
Mpf. JEg gjorde det EN gang, og det var mest for å se om du kom til å reagere før fingeren min var innpå øyet ditt. Ikke MIN feil at du ikke eier reflekser.

Den kom veldig uventa. Jeg sitter der og aner fred og ingen fare, og plutselig stapper du fingeren din opp i øyet mitt :fun:

 

Dommer: Og hva har du å si til ditt forsvar?

Anklagede: Herregud! Det er vel ikke MIN feil at hun ikke kan forsvare seg når jeg klatrer inn på rommet hennes mitt på natten, truer med å drepe henne hvis hun lager en lyd, voldtar henne og dreper henne likevel... Herrejesus så vanskelig dere skal være...

 

Nå må dere holde dere on-topic, folkens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...