Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal ta en kaffe med ei jente jeg kjenner fra internett =)


Anbefalte innlegg

Nå har jeg og ei jente jeg liker veldig godt tenkt å ta oss en kaffe en av de dagene etter jeg har kommet hjem fra Alta, har kjent henne i to måneder over internett og jeg har begynt å få følelser for henne noe hu vet. Hu gleder seg til det og jeg gjør så klart det samme, hun sier det kommer til å bli kjempekoselig og så tenkte jeg "å slå til" viss dere skjønner ;)? Men er dette for tidlig, eller burde jeg være mann nok til å gjøre det :)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erfaringen min er å holde samtalen oppe, unngå at det blir pinlig, men ikke framskynde for mye og pushe henne for hardt, da føler hun kanskje at du er litt vel needy og vil bremse ned når du vil gire opp, om du skjønner.

Håper dere får en fin opplevelse da, sånne ting som dette kan være veldig spennende :D

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg ville "kjørt på" når dere treffes for å ta en kaffe, for å være helt ærlig. Sikkert greit å flørte litt og avtale neste møte, men du kommer til å skremme henne om du "pusher igjennom". Dere er bare seksten, og kjenner hverandre over nettet.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Jeg kjenner tvillingbroren til samebror, jeg gikk automatisk ut i fra at de var like gamle.

 

Dagens kommentar.

 

OnT: Mener du skal roe deg kraftig ned noen hakk, dette er bare en kaffe. Ikke legg deg gratis frem for henne, jenter liker ikke ting som er gratis. La henne forstå at det er en ære for henne å møte deg. Ikke oppfører deg som en kåt hund.

 

En annen ting, kaffe? Seriøst..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...