Rekeomelett Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hei Jeg hadde tenkt å renske pc'en min for programmer og spill som jeg ikke bruker eller trenger så jeg gikk inn på kontrollpanelet og trykket videre på "legg til eller fjern programmer" og her dukket problemet opp. Jeg får opp listen med alle programmene og størrelsen på dem men finner ikke ut hvordan man fjerner dem. Det er kun på ett programmer det kommer opp en "endre/fjern" funksjon. Noen som vet hva som er galt? Og hvordan jeg kan få fjerna disse programmene? -yekcoh Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Tja, noen programmer kommer jo med egne avinstalleringssnutter, men plages du likevel kan du jo prøve å trykke F8 under reboot slik at du kommer inn i "safe mode" - da skulle det gå lettere å fjerne eventuelle gjenstridige programmer. Endret 6. august 2008 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 men plages du likevel kan du jo prøve å trykke F8 under reboot slik at du kommer inn i "safe mode" - da skulle det gå lettere å fjerne eventuelle gjenstridige programmer. (ganske grønn på det her) under reboot? disse programmene kom ikke med en sånn egen "uinstall" så hvordan skal jeg få avinstallert dem da? Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Som jeg prøvde å si over her: Start maskina på nytt, og under oppstarten trykker du F8 - da kommer du inn i "Safe mode". Deretter følger du anvisningene. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 ingen som kan hjelpe? prøv med MoveOnBoot: http://www.snapfiles.com/get/emcomob.html lykke til Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er det kun programmet øverst på lista som får opp valg om å endre eller fjerne? (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå