Winydancer Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Heisann. Da nærmer det seg lønningsdag, og drømmen om ny flott TV på rommet skal gjennomføres. Skal sitte rundt 2 meter ifra TVen, og vurderer derfor kraftig 37". Vil gjerne ha en stilren TV, som er HD-klar. TVen skal brukes til å se fotball, via parabol (Scart), XBOX spilling (via HD kabel), og filmer fra PCen. Budsjettet ligger på max 9000 kr. TVen bør også være mulig å kjøpes på Expert / Elkjøp / Elkjeden. Har så langt sett på disse; Samsung 37" LE37R81B Samsung 40" LE40A456 Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Heisann. Da nærmer det seg lønningsdag, og drømmen om ny flott TV på rommet skal gjennomføres. Skal sitte rundt 2 meter ifra TVen, og vurderer derfor kraftig 37". Vil gjerne ha en stilren TV, som er HD-klar. TVen skal brukes til å se fotball, via parabol (Scart), XBOX spilling (via HD kabel), og filmer fra PCen. Budsjettet ligger på max 9000 kr. TVen bør også være mulig å kjøpes på Expert / Elkjøp / Elkjeden. Har så langt sett på disse; Samsung 37" LE37R81B Samsung 40" LE40A456 ER ikke to meter litt lite for 37"? Jeg ville da trodd at 32" er stort nok, siden du muligens vil kunne se pikslene alt for godt på 37" når du sitter så nært Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg sitter 2 (muligens enda mindre) fra min 37" og det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Sitter 2m fra en samsung 46" og ser. fungerer bra. Har en samsung LE46m86. Synes samsung har fått det bra til på lcd. Endret 6. august 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det er nok individuelt, men du skal ikke ta for lett på TV-størrelse. For stort kan gi leie nakkeplager, bedre med litt for lite. Alt over 32" har lett for å bli veldig prangende og vulgært i for små rom også, men det er kanskje bare min smak. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 TVen er en liten langtidsinvistering, så en 37" er egentlig det jeg ønsker mest. Blir større rom med årene. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) om du får denne Til under 10k hos de butikkene du nevnte så ville jeg gått for denne. http://www.samsung.com/no/consumer/subtype...&subtype=tv Endret 6. august 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 om du får denne Til under 10k hos de butikkene du nevnte så ville jeg gått for denne. 10995,- hos Elprice.no. Sprenger nok budsjettet mitt litt for mye. Har satt meg en maxgrense på 9000 kr! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Sony 40" som er på tilbud på expert virker litt spennende. Ser at BestBuy har samme TVen til 9999 kr, så 7999 må være et svært bra tilbud på denne. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå