cruelphotography Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Litt test av ny programvare til photoshoppen her =) Spennende. Bilder att med 1d mk ii + 24-70 L + sigma blitz i softbox med OC kabel på en solfylt dag. www.cruelphotography.net Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Fine bilder! et spørsmål, mangler hun en tann eller ser det bare sånn ut på bildet? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Takk, hun mangler en tann ja =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg synes det er søte og litt myke bilder. Isoleringen mot bakgrunnen fungerer godt, og det lille som finnes av omgivelser er ok. I tillegg virker hun veldig trygg på deg, så kommunikasjonen er god. Btw: Jeg kjenner en nydelig jente i Kampala som mangler en tann omtrent samme sted som her. Det er faktisk veldig sjarmerende i et ellers perfekt ansikt. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tror ikke bruden blir skuffet om hun hadde fått slike brudebilder.... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mmm. Myke og pene. Regner med hun ble glad! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 PM, takk for kommentar =) Von-sch, =D j@cob, takk for kommentar Lenke til kommentar
Emilg Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Likte hvor myke bildene var, ansiktet er virkelig fremhevet, bra Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Me likes. Hvordan hjør bildene seg i farger forresten? Øynene ble virkelig fremhevet, noe jeg liker. hud ser softa ganske rba og fin dof. Vil du dele hvordan? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Slik gjør de seg i farge =) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) De blå øynene og den bakgrunnen går utrolig bra sammen. Vet ikke om farger elelr bw var best thou. Vanskelig valg. Bra etterbehandlign. Teach me over PM or something. Endret 7. august 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Utrolig, utrolig myke å fine bilder, bra posering. Og flink fotograf hvem enn nå det var. Er det ditt eller jobben sitt utstyr? Endret 7. august 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Ser ut som den nye programvaren gjør en bra jobb - fin smoothing uten at det blir for mye i de små variantene, litt vel synlig når man ser på de store utgavene i s/h. Men helt på grensen da, langtfra så overdrevet som de fleste gjør det Endret 7. august 2008 av Nonsens Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Utrolig, utrolig myke å fine bilder, bra posering. Og flink fotograf hvem enn nå det var. Er det ditt eller jobben sitt utstyr? Skjønner ikke helt det du skriver i bold der? Oo Er mitt utstyr, 1d mk ii + 24-70L + sigma st dg Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Meget, meget fine bilder dette her. Har ikke noe spesielt å komme med,kanskje ta med toppen av hodepynten hennes på det første bildet. Jeg ser du har lekt en del med posisjonering av hender også, og det funker meget bra. Positurene og jenten ser veldig naturlig ut. Bildene er veldig sjarmerende. Hva er denne nye programvaren du har brukt da? Om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Veldig bra cruel. Både før og etter opptak. Har lite å utsette på dette. S/H falt nok best i smak, selv om de var meget pene også i farger. Den gamle benken trekte kanskje litt mye oppmerksomhet i bilde 1 og til nød i bilde 3 (fargeutgaven). Flott brur. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Takk for kommentarer, aak og ragamuff =) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fin softing. Må også tilføye at bildene så MYE bedre ut i farger. Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kan du gi oss oppskriften på softingen please? Nydelige bilder, kommunikasjon med bruden og 100% på etterbehandling Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg ahr spurt om det. Imagenomic portraiture er vell hoved tingen^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå