_powerade_ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hei, Nå er jeg ikke nå særlig til trimmer, så jeg må spørre: Er det mulig å chiptrimme en 93-modell BMW 520i? Og er det eventuelt noe særlig mer guffe å hente?? Takker for svar:) Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bensin? Ingen vits.. Skal du ha chip bør man ha diesel eller turbo for at det skal lønne seg. Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Bensin ja... OK, måtte bare spørre Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 men du kan jo sette på turbo (seksern der går fælt med ladetrykk, tar dun helt ut med lavkomp stempler, smidde råder, kobberpakning og datasprut/tillegssprut går den jævlig bra) Trenger du bare litt mer respons kan du jo kjøpe kam,filter og eksos. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bensin? Ingen vits.. Skal du ha chip bør man ha diesel eller turbo for at det skal lønne seg. Det blir vel mer riktig å si at du bør ha overladet bil for å tjene noe på å chippe den. Diesel finnes uten turbo det også. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bensin? Ingen vits.. Skal du ha chip bør man ha diesel eller turbo for at det skal lønne seg. Det blir vel mer riktig å si at du bør ha overladet bil for å tjene noe på å chippe den. Diesel finnes uten turbo det også. Var det jeg ville frem til.. At har man ikke bensin med turbo, eller diesel med turbo er det nok lite vits i å chippe da effekten man får vil være veldig begrenset. Men som tidligere nevnt, turbo kan være ett godt alternativ. Om man er på jakt etter en billigere løsning kan man jo se etter en 525 delebil? Bør være lett å få den godkjent ombygd om man plukker bremser og alt fra en tilsvarende bil med større motor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå