Gå til innhold

Warhammer Online pre-order pack


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gamezone har sagt til meg pr mail at man ikke får trukket fra de 99kr hos dem.

 

Så jeg bestillte det fra Komplett. Satser på det blir CE.

 

Får jo tilgang til egne ansikt i spillet når man har CE :!: (ikke selvlagte da, men eksklusive til CE)

Det var dumt at jeg ikke undersøkte dette litt dypere ellers så hadde jeg ikke bestilt fra gamezone :/

Lenke til kommentar
Gamezone har sagt til meg pr mail at man ikke får trukket fra de 99kr hos dem.

 

Så jeg bestillte det fra Komplett. Satser på det blir CE.

 

Får jo tilgang til egne ansikt i spillet når man har CE :!: (ikke selvlagte da, men eksklusive til CE)

Det var dumt at jeg ikke undersøkte dette litt dypere ellers så hadde jeg ikke bestilt fra gamezone :/

 

Det interessante er jo ikke om man får trukket fra 99,- eller ikke, men hva prisen blir totalt sett. Kan jo hende Gamezone tar mindre betalt enn f.eks. Komplett. Det er litt "skummelt" å ha bestilt pre-order boksen til kr 99,- uten å vite hva prisen på spillet blir. Da blir man på en måte litt låst til å bestille fra samme sted, uansett hva prisen blir.

 

Angrer selv litt på at jeg ikke bestilte fra cdon.com, der solgte de pre-order boksen til prisen av hva hele spillet vil koste (799,- tror jeg det var), så sender de spillet uten ytterligere kostnader ved lansering. (jeg har også bestilt fra gamezone)

Endret av medisterpus
Lenke til kommentar
Gamezone har sagt til meg pr mail at man ikke får trukket fra de 99kr hos dem.

 

Så jeg bestillte det fra Komplett. Satser på det blir CE.

 

Får jo tilgang til egne ansikt i spillet når man har CE :!: (ikke selvlagte da, men eksklusive til CE)

Det var dumt at jeg ikke undersøkte dette litt dypere ellers så hadde jeg ikke bestilt fra gamezone :/

 

Det interessante er jo ikke om man får trukket fra 99,- eller ikke, men hva prisen blir totalt sett. Kan jo hende Gamezone tar mindre betalt enn f.eks. Komplett. Det er litt "skummelt" å ha bestilt pre-order boksen til kr 99,- uten å vite hva prisen på spillet blir. Da blir man på en måte litt låst til å bestille fra samme sted, uansett hva prisen blir.

 

Angrer selv litt på at jeg ikke bestilte fra cdon.com, der solgte de pre-order boksen til prisen av hva hele spillet vil koste (799,- tror jeg det var), så sender de spillet uten ytterligere kostnader ved lansering. (jeg har også bestilt fra gamezone)

Det tenkte jeg også på, men når er det jo slik at gamezone solgte WoW CE for 1000 spenn når det nesten var utsolgt overalt. Tviler på at de setter ned prisen etter den stunten der.

Ja, cdon.com solgte det for 799 og angrer selv på at jeg ikke bestilte det da, når jeg hadde sjansen.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte SE for noen måneder siden fra Gamezone.no. Gå hit for å se åssen det ser ut.

 

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=27273

 

Hva skjer nå? Får jeg headstart og Open Beta, eller får jeg finne meg i å vente til 18 Sep. For å å finne den Hellige boksen i postkassa?

 

Jeg tror ikke helt jeg har skjønt dette styret med pre-order og sånt ennå. :no:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte preorder boks på Spaceworld her om dagen. De hadde mange igjen da jeg kjøpte, og foretrekker å hente spillet på lanseringsdagen i tilfelle posten ødelegger på en eller annen måte og jeg blir tvunget til å vente mens alle andre spiller.

 

Fant du den i hyllene på Spaceworld? o.O Hvilken spaceworld butikk var det?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte preorder boks på Spaceworld her om dagen. De hadde mange igjen da jeg kjøpte, og foretrekker å hente spillet på lanseringsdagen i tilfelle posten ødelegger på en eller annen måte og jeg blir tvunget til å vente mens alle andre spiller.

 

Fant du den i hyllene på Spaceworld? o.O Hvilken spaceworld butikk var det?

De har det iallefall inne på spaceworld Drammen, var der seneste i går og så det sto en del i hyllene

Lenke til kommentar

Sorry. Må bare få oppklart noen ting. Les her... http://www.war-europe.com/#/event/?collectorsedition=1

 

Her ser det ut som at også vi Europeere kan få Open Beta og Headstart? Når kan vi bestille dette, da? Og hvor lang tror dere at Open Beta og Headstarten vil være?

 

___

 

Er det slik at rundt den 20. august kan vi bestille Standar Edition med Head Start og Open Beta? (i Europa)

Lenke til kommentar
Kort sagt: Den 28. august starter EU med å selge SE pre-order som inneholder en kortere headstart, den koster like mye som det vanlige spillet(300-400 kr).

 

 

Blir det to dager head-start, eller så mye som en uke?

 

EDIT: Stemmer dette?

* Hvis jeg kjøper CE pre-order får jeg:

- Open Beta acces på en uke eller to.

- Headstart på ca en uke.

 

I så fall vil jeg VIRKELIG ha CE! Hvor kan jeg få kjøpt pre-order CE? Det er utsolgt på alle nettsider!

Endret av Eaglestorm
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Pre-order box CE fra Spaceworld (bergen) over disk tidligere denne uken. Selleren sa som sagt at Pre-orderen kostet 100kr, men ikke som depositum. Man må fortsatt betale den fulle prisen når spillet kommer ut. Men jeg kunne velge mellom en CE eller en SE når den tiden kommer.

Lenke til kommentar
SE Headstart skal visst vare i 3 dager, og CE skal vare ca 7 dager.

 

Eaglestorm: Stemmer det.

Har du kilde på dette?

Høres litt mye ut med en uke egentlig... ser ikke helt poenget.

Jeg er i closed beta og har CE på plass, men likevel.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
SE Headstart skal visst vare i 3 dager, og CE skal vare ca 7 dager.

 

Eaglestorm: Stemmer det.

Har du kilde på dette?

Høres litt mye ut med en uke egentlig... ser ikke helt poenget.

Jeg er i closed beta og har CE på plass, men likevel.

 

Er ikke bekreftet noe, annet enn det har vært reklamer for "3 days headstart" for SE, og CE skal ha lengre enn SE, samt at CE fikk en dag ekstra headstart for et par dager siden.

 

Joda 7 dager høres ekstremt mye ut synes jeg også, men jeg skal skaffe SE pre-order, så da starter de bare rundt 4 dager før meg. Vil bare komme før folkemengden som strømmer på ved release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...