Gå til innhold

Selvmordsoppdatering til Xbox Live?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte først: Hurra, høstoppdateringen er her! Men nedlastingen gikk alt for fort til at det kunne være det, og det var det jo ikke heller. :(

 

Noen som vet hva den gjorde? Bortsett fra å sette en støkk i Points? :!:

 

EDIT: Leste i en annen post hva det var. Kun forberedelse til høstoppdateringen, ingen nye funksjoner. Meh.

Endret av This is David
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg tenkte først: Hurra, høstoppdateringen er her! Men nedlastingen gikk alt for fort til at det kunne være det, og det var det jo ikke heller. :(

 

Noen som vet hva den gjorde? Bortsett fra å sette en støkk i Points? :!:

 

EDIT: Leste i en annen post hva det var. Kun forberedelse til høstoppdateringen, ingen nye funksjoner. Meh.

 

ja jeg hadde jo 815 GS for 5-10 minutter, men heldighvis gikk det opp noen tusen til den opprinnelige skoren.

Lenke til kommentar

Merket at å endre ting i gamerprofilen, spesiellt Account Management tok mye lenger tid, ofte med svart skjerm i 5-10 sek etter oppdatering. Det har alrdi skjedd før...

 

Edit: for å ta et kjapt spm OT: Hva er garantien på en slik maskin? 5 år burde det i alle fall være for ring of death eller lignende. Min har allerede hatt to ferieturer sørover, og jeg vil selvfølgelig få service på den om det skulle skje igjen. Kjøpte 360'en utgivelsesdatoen, som er snart 3 år siden.

Endret av Zetheus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...