banansplitt™ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Skrudde akkurat på Xboxen og logget på Live. Fikk beskjed om å laste ned en oppdatering, den innstallerte seg og restartet, men så tok Xboxen selvmord med 3 lys på sirkelen. Har MS lagt ut en selvmordsoppdatering til Xboxen i dag? Eller var det bare til meg? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har ikke hørt om noen andre tilfeller sålangt.. fortsatt tre røde hvis du lar den kjøle seg ned, og så begynner å spille? Håndkletrikset, kanskje? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Nå funkern vett. Ble litt redd for at boxen skulle på ferie til Tyskland. Stakkaren liker ikke Tyskland. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Jeg tenkte først: Hurra, høstoppdateringen er her! Men nedlastingen gikk alt for fort til at det kunne være det, og det var det jo ikke heller. Noen som vet hva den gjorde? Bortsett fra å sette en støkk i Points? :!: EDIT: Leste i en annen post hva det var. Kun forberedelse til høstoppdateringen, ingen nye funksjoner. Meh. Endret 7. august 2008 av This is David Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg tenkte først: Hurra, høstoppdateringen er her! Men nedlastingen gikk alt for fort til at det kunne være det, og det var det jo ikke heller. Noen som vet hva den gjorde? Bortsett fra å sette en støkk i Points? :!: EDIT: Leste i en annen post hva det var. Kun forberedelse til høstoppdateringen, ingen nye funksjoner. Meh. ja jeg hadde jo 815 GS for 5-10 minutter, men heldighvis gikk det opp noen tusen til den opprinnelige skoren. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 *panic* kødda den med gamerscoren din? Det må jeg sjekke når jeg kommer hjem. Det lukter søksmål hvis den har forsvunnet Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Merket at å endre ting i gamerprofilen, spesiellt Account Management tok mye lenger tid, ofte med svart skjerm i 5-10 sek etter oppdatering. Det har alrdi skjedd før... Edit: for å ta et kjapt spm OT: Hva er garantien på en slik maskin? 5 år burde det i alle fall være for ring of death eller lignende. Min har allerede hatt to ferieturer sørover, og jeg vil selvfølgelig få service på den om det skulle skje igjen. Kjøpte 360'en utgivelsesdatoen, som er snart 3 år siden. Endret 7. august 2008 av Zetheus Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 hvis du først får 3 røde "ringer" så er du fucked, xbox'n VIL ta kvelden permanent før eller siden. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Launch-box Har ALDRI hatt et rødt lys of any kind på den. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 hvis du først får 3 røde "ringer" så er du fucked, xbox'n VIL ta kvelden permanent før eller siden. Oh yes. Nå var den kjørt for godt. Dette er tredje gangen den skal til Tyskland. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 hvis du først får 3 røde "ringer" så er du fucked, xbox'n VIL ta kvelden permanent før eller siden. Oh yes. Nå var den kjørt for godt. Dette er tredje gangen den skal til Tyskland. Forlang en ny Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 hvis du først får 3 røde "ringer" så er du fucked, xbox'n VIL ta kvelden permanent før eller siden. Oh yes. Nå var den kjørt for godt. Dette er tredje gangen den skal til Tyskland. Forlang en ny Jeg ville heller fått pengene tilbake og kjøpt en Elite istedet, men jeg betalte 3300,- for min Premium da. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Samme skjedde med min nå. Kom hjem fra ferie, så en oppdatering, oppdaterte. Red Ring Of Death. Rett før jeg skal flytte på hybel. Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Funket helt fint her, ble bare litt skuffa fordi jeg trodde at det var høst oppdateringen. Noen som egentlig vet hva oppdateringen var for? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 hvis du først får 3 røde "ringer" så er du fucked, xbox'n VIL ta kvelden permanent før eller siden. Oh yes. Nå var den kjørt for godt. Dette er tredje gangen den skal til Tyskland. Forlang en ny Du får ny fjerde gangen! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen som egentlig vet hva oppdateringen var for? Bare forberedelse til høstoppdateringen, ingen nye funksjoner. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Noen som vet når høst oppdateringen kommer?? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Noen som vet når høst oppdateringen kommer?? lenge til. oktober/november Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Launch-box Har ALDRI hatt et rødt lys of any kind på den. Launch-box is the shit. Har heller aldri hatt ett rødt lys på min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå