HogS 3d art simen 15 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hei jeg har hatt problemer med og få fjerne mapper fra pc'en. Hvis jeg trykker på høyre museknapp på en fil står maskinenen bare og jobber uten at det skjer noe, helt til jeg trykker på vinduet og da plutselig kommer det opp at vinduet ikke svarer :S Jeg er helt sikker på at mappene ikke er skrivebeskytta. Jeg har prøvd og ta systemgjennoppretting,diskfragmentering,ccleaner uten at det funker Hva kan dette ha seg ? Jeg har brukt dvalemodus i ett 2 dager, kan det være der feilen ligger? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Se til at filer eller mapper ikke inneholder spesielle tegn og fremmed språklig tegn som Japansk. Du kan også forsøke Unlocker eller Eraser. Endret 7. august 2008 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tråden var feilpostet, og er flyttet til Windows. Vær vennlig å se til at man poster i rett kategori, for å sikre at man får hjelpen man trenger, og også beholder oversiktligheten på forumet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå