TurboTim Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg skal handle forsterker til mine Dynavoice f-6 (jada jada, billige greier). Som valg av høytalere sikkert forteller, er det snakk om lavt budsjett og jeg lurer på å handle denne. Kan den gjøre en grei jobb? :!: Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 den forsterkeren burde greie det utifra det jeg har fåt høre av andre hi-fi freaker her på forumet men det skader selvsagt ikke å se på noe litt dyrere om du har råd men utifra det jeg har hørt gjør den en god jobb som er god nokk for F6 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva med å se etter noe brukt? På feks finn.no hifisentralen.no og avtorget.no ? Jeg er litt skeptisk til så billige forsterkere Lenke til kommentar
TurboTim Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Hva med å se etter noe brukt? På feks finn.no hifisentralen.no og avtorget.no ?Jeg er litt skeptisk til så billige forsterkere Godt poeng. Har sett litt, men det er så enkelt å bare gå ned å hente sprell ny forsterker hos hifi klubben :!: Neida, men jeg burde kanskje se meg om litt før jeg bestemmer meg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 På Avtorget kan du helt sikkert finne en brukbar NAD som gjør jobben. Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hvorfor ikke gjøre som meg, kjøp deg en t-amp eller på Ebay. Sistnevnte kan sende som enten gave eller merke verdien som 25$. den gjør ihvertfall underverker på mine F6! Endret 26. september 2008 av anders79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå