chairgame Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) hei jeg har en Sharp 32X20S full HD, med vanlig VGA kabel fra PC til TV-en, men får bare velge oppløsninger fra 1366x768 og nedover. hvis jeg setter høyere oppløsninger, f.eks 1920x1080 får jeg ikke signal på TV-en. Er det kabelen som gjør dette? Fungerer det hvis jeg bruker en DVI-HDMI kabel? Eller er det noe innstilling på TVen? Jeg har nvidia driver, og når jeg går inn på HD signal greia i driveren,( der en velger HDTV signal og oppløsning) står bare skjermen jeg har tilkoblet med DVI, og ikke TVen med VGA. Endret 7. august 2008 av magnusloe Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Prøv å forandre til Dual View i stedet for Clone, hvis du har det nå. Det er ikke helt optimalt uansett siden du må dra vinduene over, men kan jo teste og se. Jeg er ikke helt sikker, men hvis du har Clone så får du vel kanskje ikke satt høyere oppløsning enn det som støttes av begge skjermene. Jeg har samme problemet her, der pc-skjermen har maks 1680x1050. Jeg syns det var bra nok, så jeg kjører fortsatt i Clone på den oppløsningen og har ikke orka å forske mer på det. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 kjører i dual view ja, 1600x1050 blir for mye, ingen signal Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 det løste seg med DVI-HDMI kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå