jorgen9362 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 i dag fikk jeg endelig mitt 9800GTX. men til min store forundrelse så jeg at korte trengte hele to 6 pins kontakter. Strømmforsyningen min har dessvere bare 1 (Hiper520W). så nå bruker jeg en sånn splitter men jeg merker at korte ikke funker så bra som det skal, noe som også ble nevnt i manualen til XFX kortet. Noen som kan anbefale en bra strømforsyning helst ikke så dyr med to 6 pins- PCI.^^ Lenke til kommentar
s0und Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 i dag fikk jeg endelig mitt 9800GTX. men til min store forundrelse så jeg at korte trengte hele to 6 pins kontakter. Strømmforsyningen min har dessvere bare 1 (Hiper520W). så nå bruker jeg en sånn splitter men jeg merker at korte ikke funker så bra som det skal, noe som også ble nevnt i manualen til XFX kortet. Noen som kan anbefale en bra strømforsyning helst ikke så dyr med to 6 pins- PCI.^^ Corsairs 750W bør duge til den jobben. huker ikke prisen i farta og rekker ikke slå det opp da jeg sitter på en annens laptop. Prisguiden på hw.no funker bra til sånt Lenke til kommentar
jorgen9362 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 i dag fikk jeg endelig mitt 9800GTX. men til min store forundrelse så jeg at korte trengte hele to 6 pins kontakter. Strømmforsyningen min har dessvere bare 1 (Hiper520W). så nå bruker jeg en sånn splitter men jeg merker at korte ikke funker så bra som det skal, noe som også ble nevnt i manualen til XFX kortet. Noen som kan anbefale en bra strømforsyning helst ikke så dyr med to 6 pins- PCI.^^ Corsairs 750W bør duge til den jobben. huker ikke prisen i farta og rekker ikke slå det opp da jeg sitter på en annens laptop. Prisguiden på hw.no funker bra til sånt aha! men hva med croshair 650W vill den oxo holde? den er litt billigere lol:) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det holder nok med 550W også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå