Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 men det begynner på L? De sier så. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 De sier så. Why are you so happy? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) dawdawwdw Endret 6. august 2008 av Hylo Lenke til kommentar
steiney Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) jeg kommer meg ikke forbi den lysbrytern jeg!!! jeg ser bare ikke svaret! kan noen si det? edit: kom endelig forbi! jeg visste jo ikke at jeg måtte skrive det på siden etter at jeg hadde trykka på brytern :S Endret 6. august 2008 av steiney Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 kommer ikke lengere enn hit; yeah, that's where we buy our furniture Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 De sier så. Why are you so happy? This whole thing is just so ironical. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) kommer ikke lengere enn hit; yeah, that's where we buy our furniture Haha me guesses you answered wrong at level 0. Hva skiller seg ut? Endret 6. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Nei, vet du hva? Jeg gir opp. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) GOt it Give us hint JAAAAAA!!!!!!! JA!!! JAA!!! JA!!! Btw, hylo sitt tips er det beste å følge. Sorry zapti, forstår ikke helt hvor du vil hen Endret 6. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Nei, vet du hva? Jeg gir opp. Gi opp? Pingle. Kva level er du på? Til de som er på 5, det ligg eit skjult hint i denne posten Ballus: Meiner du det? Neidå, eg kan vere flink til å forvirre folk Endret 6. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hvilken level er du på zapti? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Nei, vet du hva? Jeg gir opp. Gi opp? Pingle. Kva level er du på? Til de som er på 5, det ligg eit skjult hint i denne posten Ballus: Meiner du det? Neidå, eg kan vere flink til å forvirre folk Ja, kjenner jeg begynner å bli sinna Føler også at jeg har prøvd de fleste variantene innenfor tipset ditt tidligere. Edit: Gi meg gjernet svaret på pm. Så kanskje jeg får sove i natt. Endret 7. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ja, kjenner jeg begynner å bli sinna Føler også at jeg har prøvd de fleste variantene innenfor tipset ditt tidligere. Synonym er det beste hintet du har fått. Internett gir deg mange muligheter, seize them! Edit: Gi meg gjernet svaret på pm. Så kanskje jeg får sove i natt. Du vil såve med en tanke om at du måtte få svaret til oppgaven Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nei, no er det nok for i kveld. Fornøgd med å kome så langt som eg har gjort *hoppe i loppekassen* Natta Swellers! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da er jeg endelig på level 6. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 godt å høre, forstår du noe? Jeg prøver, men sliter. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg prøver. Men kan ikke si det er mye å gå på. Skal oppdatere hvis jeg kommer noe lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå