hylo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Til dere som er på nr.5: Istedet for stable, skriv inn unstable i adressebaren. SYNONYMET FOR UNSTABLE ER?!?! Begynner på L. Dårligeste hintet eg har høyrd på lenge Tenk på kvar du er i spelet. Når du avanserer, kjem du til ein ny ----- Javel? Lealaus! PÅ ÆNGLISH. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Lealaus, haha, veldig godt nynorsk ord! Hylo: Du er komen forbi 6? Eg sender deg PM på grunn av fare for å spoile Endret 6. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tenk på kvar du er i spelet. Når du avanserer, kjem du til ein ny ----- Dominobrikke! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) En av dere send meg svaret på nr.5 på pm før jeg tygger av meg armen. Please Føler jeg har prøvd alt mellom himmel og jord Endret 6. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Lealaus, haha, veldig godt nynorsk ord! Hylo: Du er komen forbi 6? Eg sender deg PM på grunn av fare for å spoile er på 8. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tittel: "The stable parts ends here". Hint: "Now where are you again?" Svaret er jo nødt til å være: Last! Men det er det jo ikke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Nei, don't! Vi skal finne ut dette i lag! Selv om vi ikke gir fra oss svaret når vi har funnet det ut. Vi er dumme, men sammen er vi dynamitt. Ok, hva har vi? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 The stable parts ends here.............................................................................. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 The stable parts ends here.............................................................................. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Den er vrien ;\ End? Nothing? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) bah Endret 6. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 LOL! ***** skal fortsatt være med? nei, ikke når det står .html bak *****, som du forøvrig avslører for andre som er på level X. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 The stable parts ends here.............................................................................. Den er vrien ;\ End? Nothing? Første bokstaven sa jeg over. conventionalism skal fortsatt være med?Ya. Det er "stable" du skal gjøre noe med. LOL! *flire* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du tuller nå? er det stable Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ok, skal det stå unstable istedenfor stable, og så skal vi igjen bytte ut ***. eller er det bare stable som skal byttes ut? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Du tuller nå? er det stable Det er stable du skal gjøre noe med. Hva er det motsatte av stabil? BARE STABLE DU SKAL GJØRE NOE MED. RESTEN GIR DU FAN I. Endret 6. august 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 haha, du irriterer deg skikkelig over at vi sliter med 5ern^^ Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Haha, Hylo har sett deko heilt på villspor Drit i stable eller unstable. Du er på 5 sant? "Now where are you again" (i spelet). Du er fortsatt på 5 er du ikkje? No avslørte eg nesten for mykje. Endret 6. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå