Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Damn! Er på 26 nå. edit: Funnet et par egg også, selv om de ikke sier meg så mye enda. Endret 15. juni 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Damn! Er på 26 nå. edit: Funnet et par egg også, selv om de ikke sier meg så mye enda. Nice ^^ var en kjapp løsning på en vi sleit med tror jeg Det var maleriet sant `? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jepp. En av de letteste hittil. edit: Kan ikke si det samme om 26. Sitter her med et stort bilde av kalkisen og ser på tallene under bildet og prøver å lage en sammenheng, men tror kanskje jeg er på bærtur. Endret 15. juni 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jepp. En av de letteste hittil. Da er faktisk mange av levelene veldig lette Er ofte sånn at du klarer andre dritfort, som andre aldri klarer. Men du kan ofte slite med veldig lette ^^ Kommer og anpå hvordan hjernen fungerer etter frustrasjonen fra forrige Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Yeah. Mest sannsynlig. Tips til 26? Har mattestykket noe med kalkisen å gjøre? edit: 27! Endret 15. juni 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Yeah. Mest sannsynlig. Tips til 26? Har mattestykket noe med kalkisen å gjøre? Noen gang operert med en grafisk kalkulator? Har noen funksjoner vi lekte oss med på videregående værtfall ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Yeah, klarte den. Er på 27 og har funnet et egg jeg ikke fatter noe særlig av alt. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Yeah, klarte den. Er på 27 og har funnet et egg jeg ikke fatter noe særlig av alt. Du trenger nesten photoshop eller noe for den der :/ (hvis det er den jeg husker) Hintet fra #swell på irc (01:51:21) -luketus- :: all's swell that hints swell :: (01:51:23) -luketus- 27. Welche Farben? Endret 15. juni 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Nja, tenker det greier seg med Paint. Finne hex-kodene for fargene, right? Eller kanskje ikke? For nå har jeg prøvd hex-koder, navnene på fargene plukka fra w3schools register, samt dobbeltsjekket med et annet program jeg har til å finne rgb-koder og konvertere dem til hex. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hmm, vært borti enklere. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Sliter litt på level 15 - og det er altså den med filmmanuset (They were about to film in indonesia og noke kaffigreier). Sitter fast og kjem ingen vei, noken hint? Har funne tre egg (coffee, tea og script) men fekk ikkje noke særleg utav dei.. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Sliter litt på level 15 - og det er altså den med filmmanuset (They were about to film in indonesia og noke kaffigreier). Sitter fast og kjem ingen vei, noken hint? Har funne tre egg (coffee, tea og script) men fekk ikkje noke særleg utav dei.. Kaffe er viktig, du ser en kaffeflekk på scriptet. Ext. Somewhere in Indonesia - Coffee plantation koble sammen Kaffe, Indonesia og husk Ext. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Då fekk eg den til! Den EXT. i manuset hadde eg aldri kunne funne på å tenkt at var viktig, så takk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Bah, jeg vil videre på 28! Jeg har passordet, men mangler brukernavn. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Bah, jeg vil videre på 28! Jeg har passordet, men mangler brukernavn. Hvordan vet du at det er passordet ? Er nok det altså, men er samme måte, og viss du vet bestemt at det er passordet burde du værtfall klare brukernavn ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hint all the way. Jeg vet jeg burde klare det, ecc sa det samme, men her er jeg stuck som et uvær. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Er på 42 ass! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hint all the way. Jeg vet jeg burde klare det, ecc sa det samme, men her er jeg stuck som et uvær. Skal gi et bra hint på irc nå ^^ Er på 42 ass! 41 og 42 var begge relatert til Hitchikers Guide to the galaxy ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeepers, flott, da ser jeg det når jeg kommer hjem på søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå