Datasmurf Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Yeah, den er pain. Jeg trengte så evig med hint og tenking til huepina tok meg før jeg løste den. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 .xls ^^ Datasmurf: kollasjen inneholder bilder du trenger, via GIMP har de rette bildene comments Jeg har åpna det med GIMP og når jeg åpner bildeinformasjon-tingen og ser på kommentarer, så står det ikke noe. Da har du feil bilder ^^ Blir litt feil si man er stuck på noe etter mindre enn et par timer ^^ Dette skal være vanskelig, folk har ofte brukt altifra dager til uker og kanskje måned på å klare leveler uten hint Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er det ikke den kollasjen med øyer, kjøleskap og hp-bøkene? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er det ikke den kollasjen med øyer, kjøleskap og hp-bøkene? Jo, men commentarene ligger ikke i kollasj bildet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) d'oh! Jeg finner ingen kommentarer i de enkelte bildene kollasjen er satt sammen av heller, så det. edit: Jeg fant en d og en in. Sier meg ikke mye. Prøvd å kombinere dem som .html-filer, uten at det hjalp så mye. Endret 14. juni 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 d'oh! Jeg finner ingen kommentarer i de enkelte bildene kollasjen er satt sammen av heller, så det. edit: Jeg fant en d og en in. Sier meg ikke mye. Prøvd å kombinere dem som .html-filer, uten at det hjalp så mye. Da har du funnet 2 av bildene Du trenger det siste bildet, bildet av bøkene ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det fra HP-levelen? For jeg har det, men ser ingen kommentarer på det. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Det fra HP-levelen? For jeg har det, men ser ingen kommentarer på det. Har du det ? Har du akkurat det samme bildet som i kollasjen? ingen forskjeller ? Edit. 38!!!! Endret 14. juni 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nei, så har jeg ikke det da, jeg har det motsatte. Men jeg finner søren meg ikke det kliss like. -_- Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nei, så har jeg ikke det da, jeg har det motsatte. Men jeg finner søren meg ikke det kliss like. -_- Og hva er forskjellen på bildet du har og ikke har ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Men det hjelper ikke hva enn jeg skriver. Endret 15. juni 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 hahaha, du aner ikke hvor nærme du var i siste post der tror nesten du skal edite vekk det når du finner svaret ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hjelper meg ikke det minste. Jeg har fortsatt til gode å finne noe som fungerer på de der. Får bare 404 på hver eneste en jeg prøver. Forlengs, baklengs, anagram, whatever. -_- Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hjelper meg ikke det minste. Jeg har fortsatt til gode å finne noe som fungerer på de der. Får bare 404 på hver eneste en jeg prøver. Forlengs, baklengs, anagram, whatever. -_- Extensions skal aldri være baklengs, altså, du finner ikke et bilde på .gpj , er du med? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jeg vet det, jeg prøvde jpg, gif, png og html også. Samt bmp, tiff, php og js. edit: Nevermind. Jeg så på lvl 24. edit2: 25! Endret 15. juni 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg vet det, jeg prøvde jpg, gif, png og html også. Samt bmp, tiff, php og js. edit: Nevermind. Jeg så på lvl 24. Det vil si du klarte 24 ? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 I did. Nice =) ta oss igjen da, så kan vi være flere som sammarbeider vi er 3-4 stk på 40 atm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå