Datasmurf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det er opp-ned? Ja, jeg har den skrevet ned, prøvde å dekode den med 25 forskjellige ROT uten at det hjalp, prøvde også å holde mobilen opp ned og skrive det som om jeg skrev som vanlig, men ble ikke det minste klokere på det. Prøv å ignorere * 0 # Det er vanskelig å skrive opp ned, skylder på det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Kan jeg få en pekepin på hva jeg skal gjøre med alle tallene på 22? Har prøvd å oversette ting fra bildet til engelsk, men kan ikke si jeg blir noe klokere. Åpne bildet i paint Og så? Jeg ser ikke noe forskjell. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Neida, du klarer nok 15 og ^^ Noen hint? Hva har du funnet ut ? Kan jeg få en pekepin på hva jeg skal gjøre med alle tallene på 22? Har prøvd å oversette ting fra bildet til engelsk, men kan ikke si jeg blir noe klokere. Åpne bildet i paint Og så? Jeg ser ikke noe forskjell. Skal ikke se noe forskjell, men paint har en funksjon som løser det ^^ Ikke glem talla på levelen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med de tallene. Jeg ser ingen sammenheng. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 kan liksom ikke hinte mer, blir litt for enkelt ^^ Men med paint og talla skal det klares ganske lett ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Ja, jeg skjønte det med en gang du sa paint. Du finner det nok ut, Datasmurf. Jeg er på 24 nå! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Var da fælt da. Jeg finner ikke engang noen egg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Faens 24. Har fått hint på IRCnet, og har sjekka bildekommentarer og alt, men kommer ingen vei. Har funnet to egg i tillegg. Halp! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hjelp meg mer på 22 så jeg kommer meg til 24 så kan jeg tenke litt med deg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Du har nesten fått svaret servert på sølvfat, kan ikke gjøre det noe lettere egentlig. Hold pila over bildet i paint, så skjønner du det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Gah. Har tallene under bildet noe med bildet å gjøre i det hele tatt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Du er helt avhengig av begge deler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Bah. Jeg fatter så evig lite. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Datasmurf, nå har du masse hint altså Penis Trygve, bruker du GIMP ? Og finner du ingen comments? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Ja, bruker gimp. Finner nada, fant "in" på ett av bildene bare. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ja, bruker gimp. Finner nada, fant "in" på ett av bildene bare. Da gjør du rett, regner med det var på øynene. Kjøleskapbildet skal også gi noe, så er det hva du klarer få ut av bokbildet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Datasmurf, nå har du masse hint altså Penis Trygve, bruker du GIMP ? Og finner du ingen comments? Skylder på at jeg er trett og utslitt og lei av å tenke. Må finne ut hvor jeg skal plassere ett tonn med stæsj. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hva har du funnet ut ? har 3 egg... de sier meg ikke noe... script.html tea.html coffee.html Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hva har du funnet ut ? har 3 egg... de sier meg ikke noe... script.html tea.html coffee.html Okey, da har du kommet egentlig greit langt. Regner med du har skjønt hva det dreier seg om? Hva kaffen har med dette scriptet å gjøre Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Hva kaffen har med dette scriptet å gjøre vet ikke de skriver om kaffe i scriptet, men noe mer enn de vet eg ikke... Endret 13. juni 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå